En zo stond Peter dan gisteren tegenover mij, helemaal bezweet en rood van drift en inspanning…
Al vanaf hij een stem heeft is harenknippen hier een waar drama.
Hij heeft al eens de kapper gebeten van angst en frustratie.
Een kinderkapper biedt ook geen uitkomst.
Hij vind niet zozeer het knippen heel erg, maar wel de haren die in zijn neus en ogen komen (doet hij zelf door driftig te wrijven)
Anyway, 1x per 6 weken doen we hem nu met de tondeuze, dan maar 5 minuten drama…
En toen stond hij dus, eenmaal klaar, rood en driftig tegenover mij, half stampvoetend en riep met gekwelde half hese stem…"
"Mama, als je NU niet ophoudt met die tondeuser! Dan…dan… GA IK JOU IN JE BILLEN BIJTEN :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik kon het niet helpen, maar ben onbedaarlijk in de lach geschoten en hij keek helemaal verbouwereerd, volgens mij was dat niet het effect wat hij beoogt had. :mrgreen:
We zijn nu weer dikke vriendjes hoor, heb hem later nog gevraagd of hij nog in mijn billen wilde bijten, maar dat viel mee :lol:
stiekem zijn driftige kinderen eigenlijk meestal heel erg grappig he :inlove:
:lol: :lol: Geweldig!
haha ja dat is hier ook een veel gehoorde uitspraak :lol: .
En dan moet ze heeel lang nadenken over ‘de consequenties’ die ze voor ons heeft bedacht :mrgreen: .
:mrgreen: , maar zo herkenbaar!!! Beide jongens is hier drama. Ik geef ze een nat washandje die ze dan voor hun mond houden.