Als ik mijn neus er niet in kan snuiten...

hoe moet ik er dan in godsnaam allerlei lichaamsdelen mee afvegen zonder vieze vingers te krijgen? Hub heeft weer eens Page papier meegenomen met boodschappen doen, maar ik vind het toch zo’n rotzooi! En dan op de reclame hebben ze het er over hoe sterk het is en hoe zacht, ja zacht wel, maar sterk? Uhm mijn groene vingers vonden net van niet :naughty:

Wij hebben dat ook een keer gehad…is zo zacht dat het zijn werk niet en gewoon overal langs af sjeest. :lol: Dus wij zijn heel gauw weer terug gegaan naar ons vertrouwde merk.

vind het super heb er geen last van :thumbup: :dance:

:sick:

Hier ook géén Page-fan! :naughty:

Eigen merk van de supermarkt bevalt nog beter, al koop ik het liefst Lotus of Edet (maar dan wel in de aanbieding :oops: )

Ik vind page verschrikkelijk moet dubbel zoveel vegen wil je het netjes schoon krijgen… nee doe mij maar een c-merk en nee dan ook weer niet dat schuurpapier :mrgreen:

sinds het een aantal jaren geleden ‘verbeterd’ is gebruiken wij het ook niet meer…

doe mij maar die van de Aldi :smiley:

lidl eigen merk 24 rollen voor 5 euro :thumbup:

Page vind ik ook vreselijk!!! Het rolt op en is niet sterk!!!

Ik ben fan van Lotes Finesse en Nicky (van de Dirk). Ik heb ook wel een een merk gehad met aloe vera er op, maar dan roetsjt het er zo langs omdat het zo glad is :frowning:

hier gewoon page hoor…geen probleem ermee :eh:

Wij hebben hier huismerk, ik vind merk sowieso te duur.

Ik gooi het toch weer weg :mrgreen:

Ik vind het wc papier van de Aldi het allerfijnst :mrgreen:

Wij hebben ook die van de Aldi, de blauwe verpakking. De andere vinden we ook weer te zacht.

Vroegr had ik altijd schuurpapier, maar dat vond manlief te hard voor zijn billetjes. :lol: mannen… :roll: :lol:

Hmm… ik heb meestal huismerk wc papier… weet eigelijk niet of we ook wel eens page hebben meegenomen…



Maar het klinkt niet fijn in elk geval… :think:

Hahaha, moet hier wel om lachen. Mijn vriend klaagde ook over de Page, hij gebruikt het ook na het plassen en kwam onder de pluisjes hihihi.

Ik vind page ook HELEMAAL niks… Maar manlief had vd week de goedkoopste wc papier meegenomen :wall: maar dat is echt schuurpapier!!! Niet te geloven… Dan is Page weer helemaal top… Heb altijd AH eigen merk… Roze rollen helemaal super :thumbup: Vind wcpapier ookaltijd zo duur… En dat terwijl het onder de poep komt te zitten en word doorgespoelt! Je ziet er niks van af… Hoewel die goedkope rommel…

Suus wat heb je weer een heerlijk topic aangebracht :mrgreen:

Heb er heerlijk om zitten glimlachen :thumbup: En nee, ook hier geen page hoor, duur en veels te veel van nodig idd. Doe mij ook maar een huismerk van het e.o.a. als het maar niet dat schuurpapier is :shock: :lol:

Nou toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo over Page denkt :mrgreen: . Maarreh als iedereen het zo slecht vindt waarom weet Page dat dan nog niet :think: .

Wij hadden thuis altijd Page, toen was het nog goed.

Tegenwoordig is het inderdaad zo flut…



Wij hebben altijd die van Aldi, goedkoop, zacht en sterk!! :stuck_out_tongue:

hmm heb net zo`n groot pak page gekocht :shock: maar heb er in het verleden nooit problemen mee gehad. vind de rollen van de lidl trouwens ook erg goed