Als een speer vandaag!

Ben vandaag zo blij met mezelf.

Meestal ben ik iemand die de klusjes voor die dag altijd verspreid over de dag doe, dus even iets doen en even met de kinderen spelen. Maar vandaag is dat anders.



De slaapkamers zijn gedaan.

De vloeren zijn gestofzogen.

De woonkamer heeft een sopje gehad en dus weer lekker fris.

De badkamer is schoon.

De was is opgeruimd, de eerste was zit nu in de droger ( handdoeken) en de tweede zit in de wasmachine, de volgende wasjes zijn uitgesorteerd om zo in de machine te kunnen.

Zometeen alleen nog even de afwas doen en dan is alles voor vandaag gedaan :dance:



Lekker vanmiddag op mijn gat zitten en me vermaken met de kindjes zonder dat er nog iets moet :dance:



Nou dat wast :mrgreen:

:shock: Respect!



Ik ben zo jaloers… ik heb me ertoe kunnen zetten mn zoon en mezelf te laten ontbijten, maar we liggen nu weer in onze slaapkleding in het grote bed. Heb zooo geen zin vandaag :roll:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:





Als je je nu echt verveelt vanmiddag omdat je niets meer te doe hebt…

dan mag je altijd hier langskomen he… :mrgreen:



Maar ik ben trots op je meid! :dance: :inlove: :-*

Heb net wel een volgend klusje ontdekt.

Dikke wesp op de kinderkamer :shifty:

Joseetje, wat fijn zeg dat jij als een speer gaat, ik heb hoofdpijn en nergens zin in… je kan iemand heel geukkig maken vandaag :mrgreen: ( adres kan ik je PBen)

Als daarmee die wesp boven pardoes zou verdwijnen had ik al je raampjes willen schoonmaken.



Ik durf nu niet meer naar boven omdat ik bang ben aangevallen te worden :oops:

ow verschrikkelijk dit.

Als ik nu jouw wesp weghaal, kom jij dan mijn huis als een speer opruimen enzo??? :angel: :mrgreen:

Ja :smiley:

:clap: :clap: :clap: :clap:

goed zo!!

ik heb ook van die dagen dan gaat alles super snel en ben ik zo trots opmezelf

maar de meest van tijd denk ik bleh geen zin



wesp :shock: iel eng

pakt haar vliegemepper en stapt in de auto om Joseetje te verlossen van de wesp

gewoon neerslaan met de vliegenmepper. Of gewoon laten zitten, als jij hem niets doet, doet ie jou niets.



Maar goed gedaan José :dance: :clap:



Hier ook al woonkamer gestoft, gezogen en gedweild. Boven gestoft, gezogen en gedweild. Vaatwasser uitgeruimd. Keuken met een doekje gedaan. Was weggeruimd wat al gestreken was. Was gesorteerd en was 1 is nog aan het draaien.



Het enige wat ik nog doe vandaag is de wasjes ophangen, en koken. Voor de rest ga ik me met mijn luie kont in de tuin gooien vanmiddag :mrgreen:

Zo wat zijn jullie actief zeg met dit warme weer :shock:



Ik heb alleen de stofzuiger en de dweil over de vloer gehaald en verder niks…straks alleen nog even een doekje over de wcpot en dan vind ik het wel best voor vandaag 8)

Koken hoef ik vanavond niet want vriend-lief die heeft liever een salade met dit weer :slight_smile:

Aktief zeg, goed zo! :clap:



Ik ben ook hard aan het werk… (om mijn ogen open te houden, het is hier op kantoor 30 graden en we moeten nog de nodige uren bakken hier)



Gisteren was ik beduidend fitter 8)

ik krijg mezelf emt dit weer zooooooooooooooooooooooooooooo moeilijk van de bank af… :oops: :oops:



Heb met moeite de was weten te sorteren vanochtend, en de wasmasjien aangezet…doet gauw een regendansje :wink:

Lekker is dat hè!



Ik ben er ook op tijd uit gegaan, heb beneden en boven opgeriuimd, de stofzuiger er beneden doorheen gehaald, lekker gedouched, daarna naar de markt en supermarkt geweest (nou ja 4 verschillende zelfs). En heb nu de rest van de dag helemaal voor mezelf :dance:

Goed zo Joseetje!!!



Zou het in de lucht zitten?



ik heb vanmorgen eindelijk noa’s oude kleine slaapkamertje leeg gehaald, stond nog vol met potten verf en zooi van de verbouwing.



daarna alles gezogen, gedweild, deuren nat afgenomen en lekker m’n strijkplank en was rekje er neer gezet.

Nu is het mijn schone was/strijk kamertje!!





(nu heb ik nog een schop onder m’n kont nodig om op onze nieuwe slaapkamer te gaan verven en sausen, maar daar is het wel erg warm voor he??? :shifty: :angel: )

@joseetje wrote:

Heb net wel een volgend klusje ontdekt.

Dikke wesp op de kinderkamer :shifty:






o neeeee he

ik zou die deur dicht doen en wachten tot hub terug komt

heb echt een wespenfobie, vreselijk!!!

@Esther28 wrote:

@joseetje wrote:
Heb net wel een volgend klusje ontdekt.

Dikke wesp op de kinderkamer :shifty:






o neeeee he

ik zou die deur dicht doen en wachten tot hub terug komt

heb echt een wespenfobie, vreselijk!!!




Die oplossing heb ik ook bedacht.

Heb nog even geprobeerd om hem zelf te verjagen, maar knikkende knieen en bevende handen werkten niet echt mee.

De deur is nu dus dicht, Thijmen heeft op de bank geslapen en Mirthe in het campingbedje in de keuken :oops:

Ben alleen bang dat de wesp ergens een kiertje vind om te ontsnappen en naar beneden te komen :?

Nee hoor echt niet bang voor wespen :liar:

o wat herkenbaar Jose, zo zit ik ook altijd hoor, krijg gewoon hartkloppingen als ik er 1 probeer te verjagen

ben als de dood dat een van de meiden wordt geprikt, ben erg bang dat ze allergisch zijn.



Noa is op vakantie op het strand door een bij geprikt, gelukkig kreeg ze nergens last van. Beetje een rood bultje, meer niet.



Maar wespen :sick: :sick: :sick: vind ze nog verschrikkerlijker dan bijen.



heb je die film “Swarm” heet het geloof ik wel eens gezien?

over wespen die op vlees afkomen (bv bbq)



ik kan wel over m’n nek gaan als ik dat zie en toch steeds heen en weer zappen en even kijken.

krijg er kippenvel van, koude rillingen in m’n nek en als ik dan m’n ogen dicht doe zie ik ze nog.



het geluid kan ik ook niet tegen, brrrr

Iehhh een wesp.



Wij hebben een bij op onze slaapkamer. Hubbie heeft het raam dicht gedaan en de deur dicht en zo zijn we naar Ouwehand gegaan.



Hij hoopt dat de bij tegen vanavond dan dood is.

Ik hoop met hem mee want ik ben allergisch voor bijensteken :shifty: