Als een babyfoon...

…vanaf zaterdagavond buiten ligt in de regen…zal hij het dan nog gaan doen?? :shifty: :shifty:



(we zijn zaterdag bij buren geweest en daar hebben we de babyfoon in het raamkozijn gezet. Vergeten mee te nemen en het raam is dichtgegaan, babyfoon gevallen en vanmorgen weer gevonden)

@Joepie! wrote:

…vanaf zaterdagavond buiten ligt in de regen…zal hij het dan nog gaan doen?? :shifty: :shifty:



(we zijn zaterdag bij buren geweest en daar hebben we de babyfoon in het raamkozijn gezet. Vergeten mee te nemen en het raam is dichtgegaan, babyfoon gevallen en vanmorgen weer gevonden)






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mijn telefoon deed het in ieder geval niet meer nadat hij in de wasmachine was geweest maar misschien is jouw babyfoon wel waterproof :think: :mrgreen:

Ik zou hem eerst goed laten drogen dus zover mogelijk uit elkaar halen waar mogelijk en dan uitproberen. Doet die het… heb je geluk. doet die het niet meer tja… nieuwe kopen?

ligt eraan welke je hebt…wij hebben ooit een alecto dect 180 (geloof ik) buiten laten liggen een nachtje en die overleefde niet.

We hebben nu een philips avent (zonder al die digitale functies) en blijft zeer regelmatig buiten liggen, ook in de regen, en werkt nog steeds.



:mrgreen:

JA!!! Hij doet het nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance:

Wij hebben de Alecto DBX huppeldepup! Nou ja, die ene die half kok heeft geloof ik!!

Gelukkig dat die nog werkt :slight_smile:

Wat een mazzel zeg!