Alles wat vies en bah is

Lana heeft een afkeer van alles wat vies is. Je hoort de hele dag door… BAHHHH!



Het maakt niet uit wat het is, wat op de grond ligt, op de bank, op de tafel. Alles wat daar niet hoort (en dus bah is, zoals kruimeltjes, haartjes van de katten, kattenbakgind wat de lieftallige katties meenemen de huiskamer in), bah bah bah…



GEK WORD IK ERVAN :shock:



Heeft ze iets vies aan haar handen… BAHHHH! en dan rent ze op me af om het schoon te maken. En ik maar zeggen, geeft niets, mag wel, is niet erg. Het maakt allemaal niets uit. Ze blijft het bah vinden :roll:



Enig idee wat ik hiermee aan moet? Ze zal ook nooit echt vies worden, zo’n meisje (pffff komt ze weer hoor… met een kattenbaksteentje :roll: ) is het niet. En snottebel?? wat is dat, dat veegt ze met haar mouw af, want het is bah!

oh dat gaat over hoor

Tyg was ook zo’n pietlut,

maar daar is niks meer van te merken :mrgreen:

Ik hoop er op Ziet :mrgreen: Het lijkt me wel eens leuk om een vies meisje te hebben voor de verandering :lol:

ehm… aangezien er hier een sport van gemaakt wordt om in elke plas een sliding te maken… ik wil wel weer een schoon kind :mrgreen:

Ruilen?!

whahaha

nee ik vind lana schattig hoor

maar toch maar niet ruilen

Hihihi denk dat ik haar toch ook wel weer heel snel terug wil hahahaha. Tycho is ook zo’n lekker jongetje :inlove:

Hier ook zo’n jongetje dat veel “bah” vindt…

En nu ben ik toch wel aan het denken hoe hij daar nou aankomt…



:oops: :oops:



Ik geloof dat ik dat zelf erg vaak tegen hem heb gezegd…

(hij stopte dan ook nog niet zo lang geleden ALLES in zijn mond wat op de grond lag).



Ik vind het eigenlijk wel handig hoor.



:wink:

Het is wel handig, maar ze moet niet zo worden als ik met mijn handen en vies :sick:



Ik hou niet van vieze handen, ik gruwel daarvan. Zoals met je handen in het gehakt zitten :sick: :sick: :sick: :naughty:



Dus daarvoor wil ik dat ze iets “viezer” wordt :mrgreen:

nou ik zou maar blij zijn dat ze zo "schoon"is :thumbup:



die van mij likt aan de vloer :oops: :lol:

whaha dat doet tyg ook :sick:

Whahahahahaahahaha likken aan de vloer… nou dat zie ik haar echt nog niet doen hoor. Alhoewel, toen ze net kon kruipen waren de schroeven van de stoelen blijkbaar erg lekker :lol: :sick:

@Ziet wrote:

whaha dat doet tyg ook :sick:




:lol: ik was al bang dat Cleo de enige was

hij doet het ook buiten als ie de kans krijgt :roll:

levi heeft het ook wel eens.

als ik hem uit bed haal is het eerste wat hij zegt: bah

als we fietsen alles wat hij ziet is: bah

thuis loopt hij rond en hoor ik hem heel vaak zeggen: bah





ik denk ook dat ik het te vaak heb gezegd tegen hem :mrgreen:

Als eerste: harstikke handig zo’n hulp in de huishouding!

Ik hoefde hier bijna niet te stofzuigen, omdat Amy alles bah vond :mrgreen:



Nee hoor, ik snap je helemaal. Amy houd ook niet van vieze handen, maar ze raapt gelukkig geen dingen meer van buiten op. Ze leek soms wel van de gemeentereinigingsdienst :shock:



Ik geloof dat het een fase is… hoop ik… :angel:

Kirsten heeft er met tijden ook last van. Maar als ze zelf iets vies maakt dan is het weer rete grappig. Bv als ze heeft gepoept en dan met haar handen erdoor heen liggen roeren en lachen dan.

Maar owee als er een kruimeltje op de vloer ligt, vies mama, poetsen.

@Ashes wrote:

nou ik zou maar blij zijn dat ze zo "schoon"is :thumbup:



die van mij likt aan de vloer :oops: :lol:




Die van mij likte aan schoenzolen en stak haar neus in een vieze luier om te ruiken. :sick:



Ook dat is gelukkig weer overgegaan.

Vandaag likte die van mij aan een teletubbie :mrgreen:



Niet die op tv gelukkig, dit was een pop van een ander kindje (of ik daar nou zo blij mee moet zijn :silenced: )