Sinds gisteren heeft Lana een nieuw woordje: kat.
Nu heet dus de muziekster kat, de hond heet kat, zelfs de katten heten kat en dat terwijl ze ze eerst bij naam noemde. Ook haar spaarvarken heet kat :inlove:
Echt geweldig.
En de laatste week geeft ze zichzelf kusjes in de ruiten en spiegels :inlove: Dan zeg ik: geef Lana maar een kusje en dan loopt ze naar de ruit of spiegel toe en dan geeft ze een kusje :inlove:
Hier zijn alle dieren juist een poes
Kim ziet plaatjes in een boek en zegt: Kijk, poes!
Ik : Dat is een olifant Kim
Kim: Neeeeeeh poes! :inlove:
Hier was ook een tijdje alles poes.
Was ook erg leuk voor mijn vriend.
Die ging een keer boodschappen doen en was aan het wachten voor de deur van de winkel op zijn vader. Toen kwam er een leuk vrouwtje langs lopen en die kleine zei; ‘poes poes’, waarop dat vrouwtje vroeg aan mijn vriend, wat hij onze zoon leerde. Die kreeg een knal rood hoofd en legde die vrouw uit dat alles nu poes bij hem was. Toen kon ze er wel om lachen.
Nu is die fase gelukkig voorbij.
Fay heft er een combinatie van gemaakt die heeft het altijd over een poes-woef. :lol: (ja zit je ook bijna altijd goed :mrgreen: )
Welk leuk hè Debbie dat ze nu dingen gaan benoemen. :inlove:
Echt wel Willeke :inlove: En ik zat me van de week nog een minibeetje druk te maken omdat ze niets zei… hahahah en nu heet alles kat, ook probeert ze nu ster, varken en konijn te zeggen.
Je ziet haar dan ook echt naar je mond kijken om te zien hoe je het zegt en dat probeert ze de eerste lettergreep te zeggen. Dus ko voor konijn :inlove:
Lana jij wordt al een hele grote meid :inlove: :dance: :dance: :inlove:
fay heeft vandaag ook al weer een nieuw woordje ontdekt: fant.
Ik heb twee kleine olifanten beeldjes in het trapgat staan. En daar zat ze net heel hard fant naar te roepen. Maar die ‘F’ vindt ze maar een rare klank. :lol: :lol: Zit ze telekens aan haar lip te voelen. :lol:
Hahahaha die Fay :inlove: Tis wel grappig als Lana ster probeert te zeggen, dan is het eerst sssssssssssss pauze ter :lol: :inlove:
Maar zo te lezen wordt Fay ook al een grote meid hoor! Las ook al dat ze nu aan 1 hand loopt :dance:
Ja gaat in éne erg hard allemaal. :mrgreen:
Voor mijn gevoel een beetje te hard. :oops:
Maar ja je houdt het niet tegen hè. Dus ook hier genieten we met volle teugen van.
Vooral blijven genieten!!! Doe ik hier ook met Lana, elk ding wat ze nieuw kan is voor mij weer geweldig. Al is het maar een tong uitsteken :lol:
dat doe ik zeker :mrgreen:
Hier is ieder dier “beh”.
Geen onderscheid , of het nu hond, poes schaap, vogel etc is, maarkt niet uit, zelfs olifant is beh.
Groetjes van Guus