alles goed, toch na 16 maanden nog niet zwanger, wie ook?

hoi

ik wil ook even reageren, wij zijn al bijna 8 jaar bezig en nog steeds niet in verwachting. Allerlei onderzoeken en al, maar alles is prima ook met mijn lover. Soms geef ik de moed wel eens op, maar dan denk ik vooruit er is nog hoop alhoewel ik ben al een eind in de 30, maar goed moed houden en inderdaad afleiding is het beste, maar ja probeer dat maar.

Heb zelf op paranormale geneeswijze mijn heil gezocht, kreeg hier wel rust door en dat is ook heel belangrijk. succes met alles

groetjes Poohpooh

Hello ladies,

Hier ook al flinke tijd bezig. We blijven geloven! Gelukkig ook een intense liefde samen, zelfs binnenkort trouwen, doet een hoop goed.

Ik heb opvallend nieuws: een dame die wij kennen en 2 van haar close vriendinnen zijn allemaal, na 2 jaar proberen en goede uitslagen, zwanger geworden nadat zij een paar behandelingen hebben gehad bij dezelfde osteopaat. Laat mij jullie iets meer vertellen, ik ben er namelijk zelf ook geweest een paar weken terug:

Ze kwam op mij over als een bijzondere vrouw, een manueel therapeut. Zij gaf aan dat de bewegelijkheid van mijn baarmoeder verhinderd werd doordat mijn darmen en blaas beschadigd zijn. Ik heb teveel antibioticum in mijn leven gehad. Nu op haar advies aan de probioiticum (Yakult, rechtsdraaiende yoghurt of pillen). Je baarmoeder beweegt gaandeweg in je cyclus van rechts naar midden en links, mocht dit proces verstoort worden kan de ene eileider op het moment van eisprong te lang gerekt zijn en de andere wellicht te kronkelig. Beide gevallen is de weg langer dan hoort. Ze vroeg of ik wel eens anders ogende bloedingen heb gehad, meer geklont. En ja dat heb ik zeker een paar keer gehad. Zij gaf aan dat dit wellicht wel bevruchtingen zijn geweest, maar dat het vruchtje mijn eileider niet op tijd was uitgekomen. In de periode voor mijn eisprong, was ook het advies, heeft ze mijn eileiders, blaas en darmen los gekregen met de handen (heel apart) en mijn bekken en nek gekraakt, hierna kon ik mijn polsen en enkels ook beter bewegen. Hiermee houden de organen ook verband volgens haar, op welke manier weet ik niet… maar vond het toen ook niet relevant. Vraag ik een mogelijk volgende keer! Maar al met al, kwam ik als een herboren mens naar buiten. Mocht het deze cyclus niet hebben aangeslagen, dan is het hoe dan ook erg fijn iemand te hebben die naar je totaal kijkt! Ik vond namelijk dat de gyn. ons maar half serieus nam, ze zei lacherig dat we maar geduld moesten hebben. Deze dame vind ik dus een verademing, een heuze aanrader. :wink:

Lang verhaal, maar mocht je meer willen weten: hier lees je op KOK over osteopatie

Nog meer mensen vlak voor de NOD? Blijft spannend… We duimen! :thumbup:

Grtjs, -M

Ik sluit me ook bij jullie aan… helaas. Wij zijn 24 januari 2005 gestopt met de pil en nog niets… Ben enkele maanden geleden bij de gyn geweest en die heeft toen allerlei onderzoekjes gedaan waar alleen uit kwam dat het gewoon zou moeten lukken. Binnen een half jaar ben je wel zwanger… Ja ja… niet dus tot nu toe. Deze week ga ik weer bellen voor een afspraak. Ik wil in ieder geval weten wat er allemaal mogelijk is.

Ik heb iets of wat een onregelmatige cyclus, dus misschien dat hij daar wat mee gaat doen. Hoop eigenlijk dat er in ieder geval iets gedaan gaat worden, want van dat wachten wordt je helemaal gek en onzeker. Overal om mij heen hoor ik verhalen van binnen een half jaar. De langste periode dat iemand uit mijn vrienden en kennissenkring erover gedaan heeft is 8 maanden. Daar zit ik al ver overheen.

Hebben jullie eigenlijk in je omgeving verteld dat jullie bezig zijn en dat het nog niet lukt? Ik wel aan 3 vriendinnen en 3 collega’s. Verder nog niet. Als we echt de mmm ingaan, ga ik het ze wel vertellen denk ik. Dat scheelt in ieder geval weer stress opwekkende opmerkingen, die eigenlijk natuurlijk goed bedoeld zijn zoals “En… Jullie nog geen kindje?” Heb dan erg de neiging om te zeggen dat we ons best doen…

Hoi, ik ben Wilma, 32 jaar, en wij zijn al 16 maanden bezig om zwanger te raken. MMM hebben we dit jaar gehad, vruchtbaarheidsonderzoeken gehad, alles is goed. Ook chromosoomonderzoek gehad, ook goed.

In febr. 2006 zou ik een kijkoperatie ondergaan, omdat ik 3 jaar daarvoor eens last had van mijn blindedarm waardoor ze ook een kijkoperatie hebben gedaan.

Maar ik raak zwanger in febr, net voor de kijkoperatie, die ging niet meer door. Maar intussen was het ook al meteen een miskraam. Ik heb er 2 achter elkaar gehad, daarna tot mei gesukkeld met mijn cyclus.

In juli 2006 het laatst bij gyn. geweest in AZM, advies: half jaar zelf proberen. In januari 2007 mogen we een nieuwe afspraak maken bij de gyn., als ik dan nog niet zwanger ben.

Zelf merk ik en mijn partner dat mijn slijm vaak erg zuur ruikt, zou mijn slijm dan te zuur zijn??? Menstruatiepatroon is wat veranderd na mk.

Tussen de 28 en 32 dagen duurt mijn cyclus nu.

We vrijen om de dag, paar maanden terug deden we dat elke dag.

Verder slik ik al 9 jaar de pil niet meer, in mijn vorige relatie ben ik ook niet zwanger geraakt, maar daar was ik toen ook niet echt mee bezig.

Die relatie was niet goed, en we deden het maar zelden.

Maar ik begin me nu echt zorgen te maken waarom het niet lukt.

Zouden het de eileiders kunnen zijn?? Zou het slijm te zuur zijn, mijn eisprong niet goed.

Groetjes Wilma