Alles diep in de keel duwen

Ik heb hier al eens over gelezen, maar kan het niet terug vinden.

Nancy is de afgelopen week nogal verkouden geweest en heeft veel gehoest, hierdoor is ze zich bewust geworden van haar keel (ze had tenslotte keelpijn).



Nu heeft ze dus ontdekt dat als ze haar vingers diep in haar mond steekt (of een rietje of een lepeltje of een pen etc…) ze dan moet kokhalzen. En lachen dat ze dat vind :roll:



Ik probeer het te negeren, maar al die gore geluiden en de angst dat ze half stikt laten me niet koud dus reageer ik toch door datgene wat ze heeft af te pakken en gewoon te zeggen ‘niet doen, dat is au’.



Mja iemand een betere aanpak, want het lijkt niet te werken :eh:

was hier tot 2 ker toe een fase…eerst toen hij ontdekte dat hij vingers had, en later toen hij ontdekte dat hij heel diep kon…en dan tot braken aan toe idd proppen :sick:



hij lol, ik doodsangsten…totaal maar dan ook totaal negeren was het betse wat werkte want elke! reactie, oogcontact, lichaamstaal…hij vond het allemaal prachtig.



als hij braakte, deed ik in stilte zijn tshirt uit, zonder oogcontact en heel rustig van binnen, dus echt laconiek.



na een paar dagen was het over :shifty: maar leuk was het niet.



een vriendin van mij, die dochter heeft het wekenlang gedaan, meerdere malen per dag :roll:



sterkte met je ontdekkende grappenmaker :hug:

milan heeft dat ook een aantal week gedaan… negeren was moeilijk, maar lukte op een gegeven moment… en toen hield hij er op een gegeven moment wel mee op

Tja, je moet als dreumes toch even ontdekken wat je lichaam allemaal kan… :lol:

Myrthe heeft dat ook goed onderzocht. Gelukkig was het ook snel niet interessant meer!

Getver de getver, zo heeft ze vandaag dus d’r boterham met jam uitgekotst (vork te diep naar binnen). Heb het precies zo gedaan zoals jij zei Guusje. En Nancy zat maar ‘oh oh’ :lol:

Volgens mij was ze er wel van onder de indruk van het kotsen (heeft ze nog nooit gedaan) en voor de rest van de dag is alles uit d’r keel gebleven.