Allergische reactie?

Jasly zit helemaal onder de rode stippeltjes, kleine fijne pukkeltjes lijkt het,

Dr nekje achter en achter onder dr haren is het helemaal rood,

Wel heeft ze 2 muggenbultjes in die omgeving,

Maar niet op dr buik ofzo en daar zit die uitslag ook,

Op dr oor zit ook een muggenbult en ze trekt steeds aan dr oor en het is helemaal rood, Ik heb haar nageltjes kort geknipt maar ze heeft erg last van alles,

Wat moet ik doen? Komt het door de muggen dat ze daar misschien allergisch voor is?

Alvast bedankt!

Warmte uitslag denk ik…

Lekker lauw badderen en daarna luchtig kleden…

:hug:

oke, dus het komt niet van iets dat ik eet, want ik heb me echt rot lopen denken en ik heb helemaal niks anders gegeten dan normaal,

en haar lichaampje word steeds erg,

Plus ze blijft maar jeuken en jengelen en huilen omdat het irriteerd,

haar nageltjes zijn kort maar toch krapt ze alles super rood en ik vind het zo zielig!

vorige keer toen het warm weer was had ze het niet maar die muggenbulten jeuken ook heel erg,

Ik wil niet dat ze jeukt, en ik heb het ook proberen te verzachten door SUDO creme, maar ze haalt het er weer af,

blijft ze altijd die warm weer allergie hebben,

ik zit te twijfelen of ik wel morgen naar de dokter er voor moet want die man wijst me altijd af,

ik wil ook een klamboe kopen voor haar maar waar haal ik die goedkoop voor baby’s?

bedankt voorje antwoord!

groetjes jeanette

Je kan denk ik beter een hor voor haar raam maken dan een klamboe boven haar bed hangen,vind ik altijd wat enger als ze eenmaal grijpen en rollen enzo…ben ik bang dat ze erin verstrikt raken :shifty:

Je kan denk ik het beste niets erop smeren…

Dat irriteerd de huid denk ik meer.

Gewoon lekker in een romper laten liggen ofzo…

En als je twijfeld of ze blijft zo verdrietig zou ik gewoon de HAP bellen hoor,ze is nog klein!!

Bij twijfel je moedergevoel volgen meis!

Idd warmteuitslag, hebben veel kids last van hoor.

Even sokjes om haar handjes tegen het krabben :thumbup: en luchtig kleden!

Jasly dr rode irritatie plekken zijn weg, ze is weer de oude

Alleen die stippeltjes/uitslag zitten er nog over dr lichaam,

Ik heb vandaag muggenstekkers gekocht,'Die hielpen vroeger wel bij mij dus hoop dat ze nu ook werken, Of de muggen niet eigenwijzer zijn geworden is nog de vraag,

Ik ben blij dat het beter gaat met mn meid!

Bedankt nog!

Groetjes Jeanette

Hier ook rooie pukkeltjes met deze warmte.

Uit ervaring weet ik dat het warmteuitslag is want zo zag het bij haar grote zus er ook uit. Die heeft ernu geen last meer van.

Met dat warme weer kan je ze makkelijk in hun luier in de box leggen en voor 's nachts heeft ze een rompie aan met haar flanele bakerzak en een lakentje. Niet te warm maken en veel laagjes dan kan je pellen.