Ik geef Sem sinds vorige week een schepje Nutrix vanille door zijn pap, gewone Nutrix gaat al een hele tijd gewoon goed. Nou was hij vorige week ziek en spuugde na zijn pap steeds maar ik weet het daar aan. Nou is hij weer opgeknapt en nou deed hij het vandaag weer. Hij zit ook steeds de hele tijd door te zeuren en te miepen. En ineens drong het tot me door dat de vanille hem dus misschien niet goed valt… is er iemand die dit herkent? Hij is sowieso nogal allergie gevoelig maar mocht het van de diëtiste proberen die dacht dat het wel kon. Hij is ook gevoelig voor fructose dus sinds kort zijn we begonnen met aardappel i.p.v. groenten.
Ik kan me herinneren dat 1 van de december mama’s '07 het hier ook wel eens over gehad heeft in een post. :think:
Ik geloof dat haar oudste meisje ook zo allergisch was en veel eczeem had. Maar hoe heet ze nou toch… :wall: :wall: :wall:
Als fructose een probleem is dan ook geen diksap geven hoor :hug: Voor onze jongste is fructose ook een probleem. Ook appelsap enzo. Eigenlijk alle sapjes :? Gewoon fruit kan wel bij ons maar zodra er ergens vruchtensuiker in zit dan is het buikpijn en diaree.
Vanille kan natuurlijk een probleem zijn. Kun je dit uitproberen door weer een poosje geen nutrix vanille te geven?
Veel sterkte.
kan zeker hoor!
Y kon ook niet tegen de vanille, wel tegen de normale nutrix.
misschien lactose intolerantie?
Die lactose intolerantie is al bekend helaas…
Tis nog erger geworden nu, hij heeft nu ab gehad om zijn maagdarmpassage te verbeteren en daar gaat ie van spugen :roll: het wil ook maar niet opschieten…
Ik heb zelf als ik een beetje vanillevla heb gegeten de hele avond ‘jeuk’ in mijn keel. Dus ik denk dat het zeker zou kunnen hoor een allergie voor vanille. Anders neem je toch de nutrix zonder smaakje.