allergisch voor rijstebloem?

Onze zoon krijgt nu sinds een paar dagen rijstebloem, omdat hij gewoon niet meer te verzadigen is met flesvoeding.



Gisteren heeft hij met een lepel een papje van 3 schepjes flesvoeding, water en rijstebloem gegeten. Hij heeft ervan gesmuld. Daarna heeft hij nog 2 " gewone" flessen gehad die dag.



Vanmorgen echter kreeg hij de fles niet leeg en heeft ook nog de helft teruggegeven. En ik heb zojuist het kdv gebeld en ook daar heeft hij maar een halve fles leeggedronken en ook weer daarvan de helft teruggegeven.



Zou het een allergie voor rijstebloem kunnen zijn?

ik vermoed dat hij de griep te pakken heeft :hug: Of dat het toch te ‘zwaar’ is gevallen, maar toch kan ik dat moeilijk voorstellen…



Vervelend hoor! hopelijk is het snel weer over!!!

Misschien is hij idd gewoon ziek? Het heerst wel enorm dus zou best kunnen. Hopelijk is het snel weer over :hug: .



Groetjes Renate

mijn dochter heeft kma en kan rijstebloem niet verdragen, zij krijgt kramp ervan. Het kan zijn dat het te zwaar valt ofzo.



gr Leonie

Dat zeiden ze bij het kdv ook al. Omdat ik het ook best wel dik had gelaten. En vanmiddag heeft hij zo’n dikke hoop poep geproduceerd dat ik denk dat dat het geweest is :mrgreen:



Toch geef ik het voor de zekerheid maar een paar dagen niet. Stel je voor dat het wel een allergie is :think:

pieter kreeg er en’'orm kramp van en dan had ik echt 1 eetlepel gebruik op een hele fles van 210