Sinds enige tijd ben ik met mijn dochtertje van ruim 2,5 jaar bezig met zindelijkheidstraining. Als we thuis zijn doet ze het hartstikke goed, maaaar alleen als ze in haar blote billen loopt. Dan geeft ze het keurig aan en gaat zelf naar de wc.
Zodra ik haar iets aantrek, al is het alleen maar een onderbroekje laat ze het gewoon lopen. Ook uitleggen dat ze nu geen luier aan heeft helpt niet.
Hoe moet ik dit aanpakken, want ik kan haar toch niet altijd in haar nakie laten lopen. :roll:
Hier hetzelfde probleem. Ze zeiden steeds zelf op de wc zetten, om het uur ofzo, maar daar ben ik steeds te lui voor :oops:
Hij zegt ook gerust dat hij niet gepoept heeft al stinkt ie een uur in de wind. Zit nog te wachten dat hij er vies van word :mrgreen:
@Chelleke wrote:
Hier hetzelfde probleem. Ze zeiden steeds zelf op de wc zetten, om het uur ofzo, maar daar ben ik steeds te lui voor :oops:
Hij zegt ook gerust dat hij niet gepoept heeft al stinkt ie een uur in de wind. Zit nog te wachten dat hij er vies van word :mrgreen:
Hoe herkenbaar :mrgreen: Ook het gedeelte van vaker op de wc of pot zetten. Maar vooral van het zeggen dat ze niet gepoept heeft terwijl van wel ook als ik t niet ruik, met als gevolg rode billen
Hier precies hetzelfde, dus helaas geen tips voor je.
Heb nu maar verteld dat het potje op vakantie is, want ik heb er even geen zin in. Meneer heeft een vervelende hoest en ben een beetje bang dat dat erger wordt als hij de halve dag in zijn blote billen rondloopt.
Ik maak er nu pas echt werk van met Nena - en ze loopt als ik vrij ben een groot deel van de dag in haar blote billen. Meer uit luiheid want ze vind het nogal leuk om vaak naar de wc te gaan enzo dus ik laat het maar zo.
heel herkenbaar… :S
ik heb dus eigenlijk ook geen tips, maar denk dat ik zelf weer gewoon wacht tot de zomer, en het ook niet erg is als ze in haar blote billen loopt…