alleen thuis willen slapen

Fijn dat ze vrolijk was, hopelijk gaat het vandaag ook goed.

wederom ging het net zoals gister gillen zelfs toen ik met haar op het grote bed ging liggen :?

het is nu eenmaal niet anders ik accepteer het ze ligt nu heerlijk in haar eigen bedje te slapen en morgen maar een rustdagje!!

wij hebben J dus wel telkens meegenomen naar verjaardagen en hem daar ook in zijn campingbedje laten slapen.

het ging altijd prima.

maar nu sinds een paar maanden gaat hij dus ook niet meer ergens anders slapen. hij gilt alles bij elkaar. 1e kerstdag ook weer bij mn schoonzusje. ik had alles van thuis meegenomen, exact hetzelfe ritueel gedaan, zelfs zn sterrenlamp meegenomen.

maar nee hoor, hij ging echt niet slapen!

uiteindelijk viel hij toch in slaap, maar we zijn ook wel eens om 8 uur weer naar huis gegaan omdat hij echt niet wilde.

in het begin vonden we het best moeilijk omdat hij het wel altijd goed gedaan heeft, maar inmiddels gaan we gewoon naar huis.

roosje… hier hetzelfde… hou er zelf rekening mee met onze planning…

het is maar van korte duur, straks slapen ze smiddags niet meer en dan is dit probleem ook opgelost…

Hier ook een ventje dat nergens anders wilde slapen dan in zijn eigen bed.

Hij heeft bijvoorbeeld ook nooit in de wandelwagen of in de box geslapen en in de auto valt hij ook maar moeilijk in slaap. En bij andere mensen was het dus ook een drama. Dan was ie doodop en niet te genieten, maar slapen… ho maar! Alleen zichzelf helemaal overstuur gillen. Best lastig, aangezien mijn ouders 3 uur verderop wonen en als je daarheen gaat, zit je dus eigenlijk sowieso aan een slaapje vast.

Wij probeerder ook alles: alle eigen spulletjes, knuffel, speen, liedjes, precies dezelfde naar bed breng routine… maar het wilde niet. Of het dan lag aan het andere bedje of vanwege alle indrukken omdat ie ergens anders was: geen idee, maar het wilde niet.



Maar toen we het met sinterklaas vieren bij mijn ouders een paar weken terug weer probeerden was het geen enkel probleem. En met beide kerstdagen ook niet, het gaat ineens goed!! :dance:

Moet ik er wel bij zeggen dat ie ook alle keren goed moe was, maar dat was ie voorheen ook en toen wilde het ook niet.

Dus ja, zo kan het ook.