hallo . ik ben nu 5 weekjes zwanger ,
als ik wat eet word ik ontzend misselijk is dit normaal?
en daar nog iets bij mijn borsten doen geen pijn heb alleen afentoe steekjes en ze zijn wat gevulder ? ik maak me een beetje zorgen of kan dit nog komen?
hoop het
wie heeft dit ook eens gehad ? maar het is nog zo vroeg kan nog komen hoop ik
groetjes
Wees blij dat je (nog) geen last van je borsten hebt.
Het is alleen maar erg vervelend! :roll:
Je bent net zwanger, je lichaam is nog bezig met opstarten. 8)
haha ik zou niet te hard hopen op pijnlijke borsten, getver! Heb het 2 zwangerschappen gehad, en nu blijft het me tot nu toe gelukkigbespaard.
De meeste kwaaltjes beginnen ongeveer met een week of 7, maak je niet druk hoor, straks vervoek je ze
Ik zou inderdaad ook niet hopen op pijnlijke borsten…?
Misselijkheid in het begin van de zwangerschap is normaal (als je ook maar wat binnenhoud dan tenminste).
Ik wist met vijf weken nog niet eens dat ik zwanger was, had toen dus ook niet echt klachten. Dat heb ik later aardig ingehaald.
Ik zou juist blij zijn als je je zwangerschap met relatief weinig klachten doorloopt (en er zijn genoeg vrouwen waar dat bij lukt, dat is dus geen reden voor ongerustheid oid).
Zere borsten KUN je last van hebben, maar hoeft niet hoor. Ik heb er weinig last van gehad. Maar er komen dan vast andere kwaaltjes waar je misschien ook niet op zit te wachten, dus zou me daar geen zorgen over maken.
Komt allemaal nog wel meis :-*
Ik was ook misselijk na het eten, na 2 happen was het soms al mis :?
Pijn aan mn borsten heb ik pas sinds een paar dagen heel erg, terwijl ik het bij Yeline al met 5 weken had. Heel verschillend dus, geen zorgen maken bij elke zwangerschap is het anders hoor :hug:
ohhhh gelukkig , dan hoef ik me geen zorgen te maken ,
eigenlijk mag ik ook wel blij zijn ,
wat nog niet is kan nog komen he ,
maarja het is idd nog vroeg , haha
bedankt allemaal xx :-*
maarja ,
toch ben ik niet echt misselijk heeel soms naar het eten ,
geen pijn aan de borsten niet misselijk je zou denken dat er wat mis is , maar goed , dan eet je aardappelen en komt het je ineens eruit net een keer gehad sorry voor de details maar is hopelijk normaal…
de kwaaltjes kunnen nog komen , toch ben ik bang dat er wat mis is:(
De één heeft heel veel kwaaltjes en de ander heel weinig. Wees blij toe! Ik heb 3 zwangerschappen (waarvan 2 miskramen) gehad waarbij ik constant boven de pot hing en deze zwangerschap verliep nagenoeg zonder misselijkheid.
Bovendien kan het nog zijn dat je ineens volgende week wél last krijgt van misselijkheid of zere borsten, of… Maar het al dan niet hebben van kwaaltjes zegt echt niks over hoe goed of slecht je zwangerschap gaat!!
hallo kay
ja dat is ook zo , maar aan de andere kant mensen wat dag en nacht misselijk zijn hebben netzoveel kans ,
ik ben wel heel erg moe , maar wat nog niet is kan nog komen.
groetjes :-*
ik heb tot 8 weken geen kwaaltjes gehad oh wat maakte ik me zorgen en na die 8 weken ben ik alleen maaar misselijk en ziek geweest wat wou ik dat ik nog even had genoten. ik geef nog altijd over smorgens.
geniet ervan meid het zal allemaal nog wel komen.
:hug:
charity
dankjewel meid.
ik zal proberen te genieten ,
vandaag zo wat ergs meegemaakt ,
ging naar de kaufland inkopen doen met mijn ventje , mijn tas alles erin weg ineensv ik aant huilen en kwaad dacht die krijg ik nooit meer terug het was zon een stressdag gelukkig had mijn schoonmoeder gebeld en hadden ze hem gevonden moet morgenvroeg om 6 uur opstaan voor mijn tas te halen ohh wat ben ik blij alles zat erin bankpasjes paspoort van mijn man en mijn id .
wat een drukke dag
ik ben zo vergeetachtig… :naughty: egt niet leuk meer
haha maarja dit was mijn verhaal.
xxv :-*
jeetje zeg wel fijn dat ze hem hebben gevonden en dat je hem terug krijgt
:-*
ja heb geluk gehad
zijn eerlijke mensen alles zit er nog in ben ik blij.
pff.
x