Alleen maar uit de fles willen drinken.

Mijn mannen drinken genoeg, mits ze het maar uit de fles krijgen. Tuitbekers, met en zonder antilek, gewone bekers, eigenlijk alles heb ik al geprobeerd, maar ze weigeren er uit te drinken.

Met rietjes kunnen ze helemaal nog niks trouwens.

Dus sja…dan meer weer de fles, want dan drinken ze tenminste wel. Herkent iemand dit?

Ik maak me er niet druk om verder, vroeg me af of er meer van die eigenwijze figuren op kok zijn :mrgreen:

Ik had er hier ook zoëen… Benthe weigerde alles wat geen fles was…

Heb haar op een gegeven moment een tuitbeker in de box gelegd en één in bed, gevuld met water…

En na een week of drie begon ze te ontdekken dat het meer was dan alleen een leuke rammelaar en begon ze eruit te drinken…

Ik heb het ook geprobeerd om er inderdaad een paar neer te zetten, maar ze nemen hooguit 1 slok en smijten hem weer weg :roll:

Tuitbekers waren hier ook 1 slok en dan vond ze het niet meer leuk.

Ik heb hier de rietjesbeker met water in de box gezet, soms deed ze er een dag niets mee. maar vaak zat ze er wat op te bijten en na 2 weken kon ze drinken uit de nuby rietjes beker.

Of misschien gewoon drinken aanbieden uit een beker, ken een jongetje ook nu van 12 maanden die dronk al vanaf 8 maanden uit een beker iets anders wilde hij niet.

Drinkbeker wilden ze ook niet,

Moet ook eerlijk zeggen dat een fles natuurlijk wel makkelijk is. Dat doen ze zelf. Drinkbeker moet je bijblijven en blijven helpen. :wink:

Dan misschien toch een rietjesbeker/tuitbeker in de box leggen en dan met iets erin wat ze echt lekker vinden.

Beetje appelsap of kant en klare sap van friso die vind mijn dochter heeerlijk, maar krijgt ze niet vaak. Als ze het krijgt gaat het flesje meteen helemaal leeg :mrgreen:

Welke box :lol:

owja jullie gebruikte de box niet meer :mrgreen:

Euhm dan op de grond laten slingeren :lol:

Nou, ik blijf het maar gewoon proberen inderdaad. Ooit zullen ze toch wel van de fles af zijn lijkt me :mrgreen:

Of ze wachten tot ze oud genoeg zijn voor zo’n glazen fles :wink:

Zo’n groene :mrgreen:

Laurens was al bijna 2 toen hij eindelijk uit een tuitbeker ging drinken dus houdt moed :wink: .

zwaai ik heb er 1 die KAN het wel uit de rietjesbeker van Nuby…maar hij heeft liever een fles… :wall:

Als ie ietwat (lees’; rood aangelopen, bijna tranen in de ogen) gefrustreerd is gaat ie er ook mee gooien.

Het allerergst is…hij weet precies waar de flessen liggen in de keuken en hij is in staat er zelf heen te kruipen en pontificaal voor de lade te gaan staan. Zal hij een beetje eigenwijs zijn? :angel:

nou kijk es aan, ben niet de enige dus.

Hier gaan de spenen kapot en ik weiger nieuwe te kopen. Hij kan het prima!

Uit een gewone beker aan tafel met eten gaat wel goed (doe er dan maar kleine beetjes in).

Ik heb de magic cup van avent met de tuit vanaf 18 maanden, de nuby en drinken uit een pakje geprobeerd, tupperware anti-lek ook geen succes.

Ik kreeg van mijn buurvrouw een tip: zij kocht voor haar kids wel eens flesje fruit shoot met kant en klaar sap, die kun je navullen en als ze omvallen lekker ze nauwelijks.

Dit doe ik ook af en toe en het gaat ‘redelijk’.

Vol houden maar dames!