alleen maar kdv van humanitas in de buurt

hier in de buurt zitten alleen maar kdv van humanitas en daar bn ik dus totaal niet tevreden over en zou charity dus graag ergens anders heen laten gaan maar dan moet ik al naar heerlen en dat is toch 20 min rijden en kost een hoop benzine tuurlijk gaat charity eigenlijk voor maar als je het geld niet hebt gaat dat lastig.

en ik wil zo graag met mijn opleiding beginnen via de gemeente maar wil ook charity goed onderbrengen

Misschien een gastouder?

Kan mij voorstellen dat je niet tevreden bent met jullie kdv :roll:

@Marlous wrote:

Misschien een gastouder?

Kan mij voorstellen dat je niet tevreden bent met jullie kdv :roll:

Wilde ik ook voorstellen :wink:

ja i kon er nergens 1 vinden

heb nu maandag een afspraak voor een inschrijving en die hebben een paar gezinnen hier niet zo ver vandaan dus hoop dat die nog plaats hebben :pray:

vandaag inschrijving gehad en krijg morgen de adressen en profielen door van de ouders hier in de buurt.

dan kan ik zelf afpraak maken en gaan kijken overal en dan zelf aangeven waar ik charity heen wil laten gaan.

moet ook meteen een reserve ouder uitkiezen voor als de vaste ouder ziek zou zijn.

ben benieuwd vind het wel fijn hoe alles geregeld is het is maar een klein bedrijfje vanuit huis uit die bemiddeld tussen de ouders.

de gastouders verdienen meer dan dat hun zelf verdienen .

ben benieuwd

ik heb de profielen binnen gekregen nu wil ik natuurlijk niet dat er gerookt word waar charity bij is nu is er 1 iemand hier vlak in de buurt maar daar staat bij roken: ja uitgezonderd als niet gewenst is.

en 2 anderen staat gewoon nee die zijn iets verder weg.

maar ik vertrouw dat niet zo want hoe weet je nu zeker dat diegene ook echt niet bij je kind rookt hmmm of ben ik te wantrouwend???

is dat zo alleen maar humanitas in de buurt ??

ik weet niet waar je heen moet / wilt gaan, maar op de heerlerbaan is er ook Mioche en in in kerkrde KOK :mrgreen: ( kinder opvang kerkrade)

want ik zelf woon in kerkrade, maar Bryan zit bij mioche echt op zn plek, en ook nog goedkoper dan bij humantitas

ze zit nu bij een gastouder in hoensbroek en daar gaat het heel goed :inlove:

heerlerbaan en kerkrade is me echt te ver ik werk in geleen dus is dat behoorlkijk om rijden vanaf brunssum.