Suzanne, onze Bas kreeg met 6 maanden al 2 keer pap per dag, omdat hij anders niet verzadigd was en dat vond het cb prima. Ik denk dat elk cb een andere mening erover heeft.
Sanne heeft tot 11 maanden bijna volledig bv gehad, dus daar geen ervaring mee gehad.
Misschien 's avonds nog een keer pap? Of 's ochtends borstvoeding en dan nog wat pap? Of iets van yoghurt (er zijn Danoontjes van opvolgmelk) als toetje?
misschien krijgt hij wel 600 cc binnen, ik denk het eerlijk gezegd wel .hij eet z’n pap hoe dan ook 200 cc en dan zou het nog neer komen op 2x 200 cc 1x ochtend 1x avond. Bovendien gaat het volgens mij op 600-800 cc zuivel dus misschien nog toetje erbij? dan zal hij wel aan de 600 cc zitten in ieder geval. 800 cc denk ik niet, maar goed…als hij echt niet wil?? en evt. later krijgt hij ook brood misschien daar iets van kaas/smeerkaas op? boter is ook zuivel… zou me er niet TE druk om maken hoor… en anders tussendoor klein bordje pap, maar denk dat je wel op de 600 cc zit al zo hoor!
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: