Ik zit dus echt met een probleem.
Levy is harstikke lief maar huilde veel, hij heeft de afgelopen 6 weken veel last gehad van stijve spieren, maar daar zijn we nu mee bezig bij de osteophaat. Verder heeft hij ook onwijs last van maagzuur, daar hebben we nu een middel voor van de ka. Hij krijgt ook bv.
Nu is mijn grote probleem dat Levy dus echt absoluut niet bij mijn man op schoot wil zitten/liggen/hangen enzovoorts, want dan is het gelijk brullen :thumbdown: Hij wil alleen nog maar bij mij zijn. Allemaal harstikke leuk en aardig, maar ik moet dalijk ook weer gaan werken.
Hoe pak ik dit het beste aan?
Zat zelf al te denken aan vanaf morgen sowieso 1x per dag te kolven en dat flesje door mijn man te laten geven. Verder een slaapshirt van mij aan mijn man geven zodat Levy dan mijn geur ruikt. Maar meer tips zijn harstikke welkom. Want dit is echt niet leuk voor mijn man Ik ben ook echt de enige die Levy nog stil krijgt als hij huilt.
Dus… wie kan mij helpen?
Klinkt als “niet leuk”, maar ik zou me als ik jou was iets terugtrekken in o.a. de verzorging en inderdaad, als het kan, de voeding. Laat je man maar lekker een weekje zoveel mogelijk doen. Niet op zn vingers kijken maar laat hem zijn eigen manier ontwikkelen met de kleine en op die manier een eigen band krijgen.
Ja, misschien sta jij in het begin met kromme tenen, en ja, misschien weet hij in het begin niet wat hij met de huilende kleine aan moet. Maar ho e meer hij doet, hoe meer vertrouwen hij krijgt in zichzelf en hoe meer de kleine vertrouwen krijgt in hem.
:hug:
Wat herkenbaar. Bas heeft ook een periode dit gehad, maar dan bij iedereen. Mama was altijd goed ergens anders, zelfs bij papa, was het brullen. Ik heb mijn man veel meer bewust met Bas laten omgaan met alles in het spelen en verzorging en bij andere sneller afscheid genomen als ik hem een keer moest achterlaten.
Het heeft wel een tijdje geduurd, denk een maand of twee, maar ging wel steeds beter. Hij is nu nog steeds een echt mama’s kindje en komt om het niks bij mij hangen.