alleen 2 neten

Ik werd net gebeld door school dat onze dochter twee neten had. Ik meteen met mn kop hoeraa… shit luizen, maar er zijn dus geen luizen en die heeft ze ook niet gehad naar mijn weten.

Nu ben ik al aan het googlen en nu zie ik regelmatig staan dat alleen neten niet voor kan komen dat er dan luizen aanwezig moeten zijn.

Nu vraag ik mij af, is dat echt zo? of is het wel raadzaam om alles te blijven kammen, wat een rampenplan is bij onze kinderen. Wat moet ik nu

???

Ik zou zeggen… better safe then sorry. Misschien hebben ze het verkeerd gezien, maar zoniet, dan moet er idd wel ergens een luis rondlopen. Dus ik zou toch gaan kammen, gewoon een dag of 3 minimaal. Zie je niets meer, dan was er wel rook, geen vuur. Zie je wel wat, dan ben je er bijtijds bij.

net met een netenkam alle kanten opgekamt, kind zou heen haar overhouden. ga voor de zekerheid vanaaf ff behandelen!! en onze.jongste maar laten kortwieken, k wilde zn haar laten groeien.

manlief heeft millimeter haar, ook niks, ik lang, manloef net half uur aant kammen geweest en ook niks…