Alledrie ziek, zwak en misselijk

Pffff even van me aftypen hoor. Wonderlijke tips zullen er wel niet bij zitten :wink:.



Maandag begon de kleine te spugen en te diarree-en. Billen kapot ervan. Het spugen lijkt inmiddels tot bedaren (even afkloppen!). Na 2 dagen dat papa was gaan werken zelf helemaal gaar van een jengelende dreumes die niks binnenhield en de volgende ochtend bij mezelf alles eruit vanboven en van onderen… en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw :sick:.



Papa was thuis, dus ik “lekker” uitzieken in bed, veeeeeeel naar de wc, rond zessen vanavond hoor ik papa wel heeel vaak mompelen “even wachten, kleine” terwijl hij op pad was om voor de zoveelste keer kinderbillen te gaan wassen vanwege dunnepoepbroek (beste pampers en rompers vies steeds). Ga ik kijken, ligt papa gestrekt op de overloop (kleine veilig al op de grond). In bed gedirigeerd met emmertje ernaast en nog geen uur later al vulling in de emmer :shifty:.



Ik weer over op actie, ik leek weer aardig in orde, val in ieder geval niet om van duizeligheid meer en heb vandaag overdag dus vrij veel geslapen maar nee… weer dat kleine beetje eruit. Zelfs water blijft er niet in.



Heb al contact gehad met huisarts en verloskundige hoor, die willen allebei weten hoe het morgen gaat en als het dan nog beroerd is met kleine en met mij, volgt er actie.



Maar even van we afschrijven… wat een chaos in 1 keer. Kan geen hulptroepen bedenken, die hebben of zelf kindjes of zo’n zwakke gezondheid dat ze zelf gestrekt zouden gaan. Dus móeten we het zelf doen.



Zal een wakkere nacht voor mij worden (hopelijk slaapt kleine zo veel mogelijk), in combinatie met de toch al weken tierende zwangerschapshormonen niet het allerleukste vooruitzicht.



Maar ik weet het: alles komt goed, ook dit gaat (snel) over :pray:

:hug:



Misschien toch even vriend(in)/ moeder/ buurvrouw bellen die jullie morgen een beetje kan helpen???



Beterschap!