wie o wie heeft daar ervaring mee ?
Wij willen volgend jaar misschien all inclusive op vakantie want volgens mij scheelt dat niet zo heel veel met in een appartement zitten en elke dag uit eten gaan.
iemand nog aanraders qua land/hotel ?
hotel sandy beach in Side (turkije)
Ik heb het in oktober gedaan.
Prima concept maar toen wij gingen was het seizoen bijna afgelopen en omdat het hotel dus niet helemaal vol was hoefde je niet elke keer lang in de rij te staan.
Ik moet er niet aan denken om in het hoogseizoen in een druk hotel elke keer op die manier te moeten wachten tot je wat eten mag pakken.
Nog afgezien van het feit dat als je eenmaal zit je eten lauw of koud is.
8)
we zijn helaas wel gebonden aan schoolvakanties, onze oudste is dan 5 en half dus die is leerplichtig
Wij ook, dit was afgelopen herfstvakantie. Maar er was duidelijk een uitloop in het (enorme) hotel.
Heel goed idee!
Wij hebben met kids een fantastische vakantie gehad via Kidsworld in Kusadasi Turkije.
Mooi park met een aquapark ernaast waar je in mag, lekker (!) eten, heel leuk nederlands animatieteam en goeie kamers.
**** Edit beheer commerciële link verwijderd
Wanneer wil je gaan? Wij zijn een paar keer in december-januari naar Egypte geweest en dat was heerlijk! Midden in de winter even naar de zon, zalig!
Wij zijn ook naar verschillende hotels en plaatsen in Turkije geweest en laatst in september-oktober naar Griekenland. Elk land/plaats/hotel heeft z’n eigen charme en voordelen.
Ik ga eens even kijken naar die tip van Oessie (zij werkt op een reisburo, toch?!) krijg al weer helemaal zin :dance:
Ja, wij hebben het afgelopen mei gedaan kort na de meivakantie :thumbup: We zijn toen via KidsWorld naar SIde-Turkije geweest en dat is erg goed bevallen :thumbup: Het eten was goed, we hadden een familiekamer en ook die was lekker ruim! Overal barretjes waar je gewoon drinken kon halen, overal op het park automaten met koffie/thee en sap/limonade en bij de barretjes zelf bier/fris/sterke drank. 3x Per dag eten in het restaurant, dit werd ook goed vers gebakken en regelmatig bijgehouden :thumbup: Al met al geen klachten :lol: En aangezien je aan de schoolvakanties gebonden bent, hoef je ook niet te kijken of er wel of geen animatie is enzo. Vaak is buiten het hoogseizoen voor de kids niet veel te doen, denk aan animatieteam dat er dan niet is, zwembad niet verwarmd, winkeltjes en restaurantjes dicht. Maar ik zou zeggen doen :thumbup:
Wij zijn afgelopen jaar nog 1x buiten het seizoen geweest (oudste dochter is nu 5).
Zelf super ervaringen met all-inclusive vakanties in Turkije!!! Juist met kinderen! Wij zijn nu 3x geweest.
Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer, rond de hemelvaart, oudste dochter heeft dan ene week vrij
Samara beach bij Bodrum is top en vorige jaar naar Voyage Belek, helemaal top!
wij zijn geweest eind april naar Alaiye Hotel vlakbij Alanya. Wel lange transfer vond ik het, maar met Elise & Jesse was het geweldig. En animatie begon toen net, dus er was zelfs al een kids club, al waren er maar geloof 7 kids, waarvan 2 nederlandse.
All inclusive is geweldig met kleine kinderen vind ik, alleen ben ik bang voor het hoogseizoen, we kunnen nog 1 jaar naast het hoog seizoen, helaas over 1,5 jaar is Elise ook 5 en dat betekend ook meteen jackpot…
nou ik heb eens gekeken maar 600 p.p vind ik veel geld :? :oops:
dat is 4 x minimaal 600( jongste kost niks ) =2400 euro…ex. belastingen en toeslagen…slik…dat heb ik niet hoor :mrgreen:
@Mam van 2 wrote:
nou ik heb eens gekeken maar 600 p.p vind ik veel geld :? :oops:
dat is 4 x minimaal 600( jongste kost niks ) =2400 euro…ex. belastingen en toeslagen…slik…dat heb ik niet hoor :mrgreen:
Dan moet je eens via Arke proberen en dan de geboortedata van de kids invoeren. Krijg je meteen een kinderkorting berekend. Wordt het misschien stukje aantrekkelijker (ik boek altijd via Arke, meestal een wat duurder hotel, met de kinderkorting is de totaalprijs dan uiteindelijk lager

Bedenk me nu:
zo (op bovenstaande manier, bedoel ik dan) zijn wij ooit met arke voor 998,= (totaal!) met ons 4-en 10 dagen naar 5* All Incl hotel (caribean world soma bay) in Egypte geweest!
Wij zijn vorig jaar naar Bulgarije geweest,all inculsive.
We zaten in Elenite holiday village in een klein villa/appartement.
Dicht bij strand en restaurants.
We zaten in het hoogseizoen voor 15 dagen,kosten toen 2500 euro.
*** edit beheer commerciële link verwijderd
Was ons zeer goed bevallen!
twee jaar geleden naar Buggy-island geweest… Menorca dus… heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!
Golden Coast hotel in Side, ontzettend leuk en mooi hotel, veel animatie, mooie zwembad en er zit een enorm aquapark naast het hotel, gratis toegang voor hotelgasten van Golden Coast :thumbup: