alecto

kan iemand die een dect babyfoon heeft van Alecto eens even voor mij kijken of de beide units dezelfde nummers onder de streepjescode hebben staan. Bij de ouderunit zit dit onder de batterijen, bij de kindunit onderaan de unit.



Ik heb vanmorgen nl. een dbx-75 gekocht in promotie en nu blijkt de babyfoon geen verbinding te kunnen krijgen.

We hebben al een dbx85, heb die eens bekeken en daar zijn de streepjescode dezelfde en bij de nieuwe dbx-75 is er 1 cijfer verschil achteraan.

Dus ik vermoed dat mijn units niet bijeen passen…vandaar de promotie?? :roll:

Geraak nu niet terug naar de winkel, lotte slaapt.

In de handleiding staat een telefoonnummer van de service, geeft steeds bezettoon.



Bedankt alvast om even te willen kijken !!

Hoi, ik heb even gekeken, en bij ons zijn de nummers wel hetzelfde.

Wij hebben de DBX82.

Wij hebben de DBX-85 en inderdaad…op beide delen zijn de getallen hetzelfde.



Ik vrees dat je terug moet :think:

ok bedankt… dan is het vrij zeker hetgeen ik vermoedde.

Zou toch daarom niet in promotie zijn??? Is in de Blokker (belgië), van 44,99 voor 29 euro.

Ze zullen toch geen dingen voor minder weg doen, omdat het niet werkt? :think: Waarschijnlijk gewoon een inpakfoutje in de fabriek :think:

Bij ons ook dezelfde nummers.

Lijkt me ook een foutje hoor, ze zullen niet iets in de aanbieding gooien wat het helemaal niet zal doen lijkt mij!

Ik ben benieuwd!

mijn moeder is ermee terug gegaan…



hopeloos gewoon die winkelmeisjes.

Het lag aan de oplaadbare batterijen, die zouden eerst 15u moeten opladen…(terwijl je het dan ook gewoon in stopcontact kan steken :roll: )

Dan een ander, die zei dat het werkte want de lampjes branden toch? Ja hallo, dat is niet het probleem, de verbinding is het probleem.



Enfin, straks gaat mijn man ermee terug en desnoods ik morgen nog eens.

Ze begrijpen er gewoon niks van. Misschien eens naar hun baas vragen??

Das wel vaag ja…

Zou er idd toch nog eens mee heen gaan, misschien dat er iemand anders is die er meer verstand van heeft…

Mijn man is er nog eens mee terug gegaan. Eerst weer die twee winkelmeisjes erbij, weer hetzelfde ‘het ligt aan de batterijen blablabla’.

Mijn man heeft dan gevraagd om de verantwoordelijk vd winkel erbij te halen. Die zette eerst een grote mond op maar dan heeft mijn man dat van die streepjescode nog maar eens uitgelegd, de verantwoordelijke is dan een andere doos gaan opendoen en vergelijken en jaaaaa… die codes kwamen wel overeen. Dus dan meteen die andere gekregen.

Oef…