Iemand nog meer problemen met de babyfoon?
Ik word echt helemaal knetter van dat ding. valt constant uit, terwijl de batterij vol is. Of hij is opeens helemaal leeg. :wall: Heb de batterijen a een keer vervangen maar geen succes. Ben geneigd om dat ding uit ram te gooien :mrgreen:
Iemand herkenning en de gouden tip
teruggaan naar de winkel! Wij hebben al een stuk of 4 babyphone’s gehad, maar na veel terug gaan en steeds een neiuwe zijn we nu uitgekomen op philips avent, die het gewoon blijft doen :shock: :mrgreen:
Ik heb m ook helemaal geen problemen mee, maar bij mijn ouders staat er ook 1 en die viel ook uit. Mn vader heeft toen de pinnetjes in het klepje (of in het apparaatje, volgens mij het klepje) iets omhoog geduwd zodat i weer beter contact maakt met de baterij en heeft nu nergens meer last van. Wie weet helpt het! Vind het echt een super babyfoon, stoort bij ons dus echt helemaal niet. Wij vinden de philips dus echt :thumbdown: krakerig en stoort. Bij kennis hetzelfde, wij zijn allemaal op de alecto over :mrgreen:
na 2 jaar nog geen problemen mee, maar twijfel of we de 99 variant hebben :mrgreen:
bij ons staat ie altijd in de oplader… en dan als we daadwerkelijk m ergens anders nodig hebben dan gaat ie er pas uit…