Wij hebben nu nog 3 pakken maat 5, maar vallen toch klein. Hebben ze ook maat 6? Dan kan ik ze proberen om te ruilen…
In Nederland weet ik het niet, maar in België dus niet…
hoop voor jou van wel !
liefs
Gerda
Als je op de verpakking kijkt zie je geen maat 6 staan
Ben bang dat ze die dus niet hebben :?
Hier ook aldi luiers maar ben hard op zoek voor een goed merk in maat 6
Dat wordt hier denk ik de kruidvat :thumbup:
moet jij dochter al maat 6 san :shock:
@klavertje4 wrote:
moet jij dochter al maat 6 san :shock:
Neeeh nog lange niet maar ben graag overal op voorbereid

@Cariska wrote:
Wij hebben nu nog 3 pakken maat 5, maar vallen toch klein. Hebben ze ook maat 6? Dan kan ik ze proberen om te ruilen…
ik wil ze evt wel overnemen hoor!
cariska zit ze nu al in maat 6 dan van de appie zijn ze er dacht ik wel en kruidvat.
hier nog steeds maat 4 :lol:
nee hoor zit niet in 6, maar … hebben nu maat 5 ah luiers, die zitten echt veeeeel beter om dr heen! Dus dacht dan moeten we misschien bij aldi maar over op nr 6… maar zijn er dus niet…
Kaya ik vind het goed hoor!!!
Aldi is idd niet in maat 6 (ook nog nooit gezien daar)
Maareh, maat 6? Voor Tejo heb ik 1 keer pampers in maat 6 gekocht, maar op een paar luiers na (tja, toch proberen natuurlijk of die beter hielpen 'snachts) liggen die nog steeds hier in de kast.
Echt veels te groot.
Ik ben zelf inmiddels erg te spreken over de kruidvat luiers.
(pampers vond ik gewoon te duur worden )
En de aldi luiers vond ik vrij smal, maar wel weer hoog.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
precies, aldi is te smal! Of tl is te breed :mrgreen:
@Cariska wrote:
precies, aldi is te smal! Of tl is te breed :mrgreen:
Aldi is te smal bij Melinda zitten ze ook strakker dan andere merken :oops: :mrgreen:
Maat 6? Voor wat voor gewicht is dat dan? Heb ik van die kleine kindjes dan?
Ryan heeft netaan maat 5 gered voor hij zindelijk werd en Nina heeft alleen voor de nacht nog maat 4+ en is overdag zindelijk.
Zij is dan nu 2 en een half jaar, 14 kilo en 97cm…Zij gaat maat 5 al niet redden…
mijn dochter heeft maat 5, is 87 cm en 12.5 kilo!
Bij ons vallen de aldi luiers wel goed maar ze zijn idd aan de smalle kant vind ik.
caris we regelen wel effe wat :-*
ze is 12 kilo, maar vind ze echt heel smal (tenminste als ik ze vergelijk met die van ah, die zitten dr echt veel mooier!)
Matteo is 15 kilo en een cm of 97 en die draagt gewoon de aldi luiers maat 5 en die passen prima hier!
ach ik zeg ook altijd neit voor niets dat ze spek zat heeft (ze oogt niet dik hoor, vind ik dan …)