Vanavond ga ik in Tilburg naar het concert van Alain Clark :dance: Daarna lekker in een hotel en morgen weer naar huis.
Kaartjes gewonnen via 3 fm, en ik heb er zo’n zin in :dance: :mrgreen:
Veel plezier Vicky…Geniet er lekker van…zal erg gaaf zijn gok ik!!
Cool!
Heel veel plezier!!! Maar dat moet wel lukken
Heel veel plezier :dance:
oh heerlijk, Alain Clark is niet alleen goed maar ook errug lekker…
Veel plezier… :inlove:
@faizaa wrote:
oh heerlijk, Alain Clark is niet alleen goed maar ook errug lekker…
Ik mis een “jaknik” smiley :mrgreen: :inlove:
@Vicky wrote:
@faizaa wrote:oh heerlijk, Alain Clark is niet alleen goed maar ook errug lekker…
Ik mis een “jaknik” smiley :mrgreen: :inlove:
dat ja-knikken zul je op dat concert wel doen… :inlove:
en deze ook: :drool: :drool: :drool: :drool:
wat een mooie combi is dat, knap EN goed zijn…
Lenny Kravitz idee… :inlove:
veul plezier! maak er een lekker uitje van met z’n tweeeen! :-*
ik ben zelf vorig jaar letterlijk in slaap gevallen toen ie op mundial speelde, maar dat geheel terzijde
He wat leuk! Veel plezier vanavond…
haha fiep ja ik wist al hoe je er over dacht :lol: Ik zal je morgen wel laten weten hoe ik t vond
In slaap vallen zegt voor mij niet zoveel trouwens, want ik ben ook nog in slaap gevallen op een thunderdome feestje. Naast de box. :shifty: :roll:
@Vicky wrote:
haha fiep ja ik wist al hoe je er over dacht :lol: Ik zal je morgen wel laten weten hoe ik t vond
In slaap vallen zegt voor mij niet zoveel trouwens, want ik ben ook nog in slaap gevallen op een thunderdome feestje. Naast de box. :shifty: :roll:
haha daar moet ik dan weer heel hard om lachen. :mrgreen: Ik vind alain niet eens slecht, maar zowel in uiterlijk als muziek wel iets te gelikt, waardoor het zo makkelijk langs je/me heen gaat. och, en het scheelde vast ook dat ik lekker op een dekentje in de zon lag

Wat leuk! Hij heeft zo’n lekkere stem!!
@fiep klophout wrote:
veul plezier! maak er een lekker uitje van met z’n tweeeen! :-*
ik ben zelf vorig jaar letterlijk in slaap gevallen toen ie op mundial speelde, maar dat geheel terzijde![]()
Ach, ik ben een keer in slaap gevallen toen Anthrax tijdens Monsters Of Rock speelde, in Dynamo in Eindhoven… :oops:
Om alvast in de stemming te komen :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZD5suAGfEGk&feature=related
Veel plezier!! :dance:
@Nefarious wrote:
@fiep klophout wrote:veul plezier! maak er een lekker uitje van met z’n tweeeen! :-*
ik ben zelf vorig jaar letterlijk in slaap gevallen toen ie op mundial speelde, maar dat geheel terzijde![]()
Ach, ik ben een keer in slaap gevallen toen Anthrax tijdens Monsters Of Rock speelde, in Dynamo in Eindhoven… :oops:
haha op dynamo heb ik ooit 1,5 dag alle concerten gemist omdat ik in mijn tent lag :silenced:
Veel plezier zeg, leuk!
Veel plezier met hem :drool:
Nog een paar uurtjes!~! :dance:
Nogmaals heel veel plezier :dance: :dance:
Ik wens je een hele gezellige avond toe!!!