Alain Clark

Vanavond ga ik in Tilburg naar het concert van Alain Clark :dance: Daarna lekker in een hotel en morgen weer naar huis.

Kaartjes gewonnen via 3 fm, en ik heb er zo’n zin in :dance: :mrgreen:

Veel plezier Vicky…Geniet er lekker van…zal erg gaaf zijn gok ik!!

Cool!

Heel veel plezier!!! Maar dat moet wel lukken :smiley:

Heel veel plezier :dance:

oh heerlijk, Alain Clark is niet alleen goed maar ook errug lekker…

Veel plezier… :inlove:

@faizaa wrote:

Ik mis een “jaknik” smiley :mrgreen: :inlove:

@Vicky wrote:

@faizaa wrote:

Ik mis een “jaknik” smiley :mrgreen: :inlove:

dat ja-knikken zul je op dat concert wel doen… :inlove:

en deze ook: :drool: :drool: :drool: :drool:

wat een mooie combi is dat, knap EN goed zijn…

Lenny Kravitz idee… :inlove:

veul plezier! maak er een lekker uitje van met z’n tweeeen! :-*

ik ben zelf vorig jaar letterlijk in slaap gevallen toen ie op mundial speelde, maar dat geheel terzijde :angel:

He wat leuk! Veel plezier vanavond…

haha fiep ja ik wist al hoe je er over dacht :lol: Ik zal je morgen wel laten weten hoe ik t vond :wink:

In slaap vallen zegt voor mij niet zoveel trouwens, want ik ben ook nog in slaap gevallen op een thunderdome feestje. Naast de box. :shifty: :roll:

@Vicky wrote:

haha fiep ja ik wist al hoe je er over dacht :lol: Ik zal je morgen wel laten weten hoe ik t vond :wink:

In slaap vallen zegt voor mij niet zoveel trouwens, want ik ben ook nog in slaap gevallen op een thunderdome feestje. Naast de box. :shifty: :roll:

haha daar moet ik dan weer heel hard om lachen. :mrgreen: Ik vind alain niet eens slecht, maar zowel in uiterlijk als muziek wel iets te gelikt, waardoor het zo makkelijk langs je/me heen gaat. och, en het scheelde vast ook dat ik lekker op een dekentje in de zon lag :slight_smile: kan dus ook best een compliment zijn voor alain. :angel:

Wat leuk! Hij heeft zo’n lekkere stem!!

@fiep klophout wrote:

ik ben zelf vorig jaar letterlijk in slaap gevallen toen ie op mundial speelde, maar dat geheel terzijde :angel:

Ach, ik ben een keer in slaap gevallen toen Anthrax tijdens Monsters Of Rock speelde, in Dynamo in Eindhoven… :oops:

Om alvast in de stemming te komen :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=ZD5suAGfEGk&feature=related

Veel plezier!! :dance:

@Nefarious wrote:

@fiep klophout wrote:

Ach, ik ben een keer in slaap gevallen toen Anthrax tijdens Monsters Of Rock speelde, in Dynamo in Eindhoven… :oops:

haha op dynamo heb ik ooit 1,5 dag alle concerten gemist omdat ik in mijn tent lag :silenced:

Veel plezier zeg, leuk!

Veel plezier met hem :drool: :wink:

Nog een paar uurtjes!~! :dance:

Nogmaals heel veel plezier :dance: :dance:

Ik wens je een hele gezellige avond toe!!!