hallo allemaal,
door erge BI nu al thuis… verveel me dood. en als ik iets wil gaan doen lukt me dat niet. erg frustrerend…
kan nog wel af en toe boodschapje doen (kort) en wat lichte dingen in huis. maar weer niet te lang… veel rusten.
fysio help niet super. doe elke dag oefeningen…
gelukkig heb ik een lieve man die veel doet. maar haat het om hulp behoevend te zijn…
en moet nog zo lang… zit er we tegen op.
niet dat ik niet blij ben hoor met mijn zwangerschap. ben super blij er mee, we hebben er 1,5 jaar op gewacht en nog steeds is het het wachten waard geweest… maar soms heb je echt moeilijke momenten.
misschien zijn er meerder vrouwen die dit hebben en kunnen we mede als tijds verdrijf schrijven op het forum… en ervaringen uitwisselen elkaar tips geven over wat we nog wel kunnen doen.
hopelijk tot snel
Ik zit al vanaf de 10de week geloof ik thuis :shifty:
Erg fijn, pff.
Maar het is allemaal voor een goed doel!
Succes met je B.I. enorm vervelend en pijnlijk :hug:
Hier 2 andere kids die mij alsnog druk houden hoor, ondanks ik rust moet nemen.
ik herken het helemaal
ik baalde toen ook van dat ik niks kon en veel pijn had
ben nu onverwacht ook nog zwanger van de derde en merk dat het nu wel sneller gaat omdat ik thuis ook wel bezig ben met de 2 andere
en ik soms dus wel verlang om die eerste zwangerschap te hebben zodat je meer je eigen tijd in kan delen inplaats van geleefd word door de kinderen
klinkt een beetje dubbel maar kan het niet goed uitleggen.
heel veel succes en ga leuke dingen doen die je wel kan zoek daarna anders worden het nog 20 lange weken
Ik heb er met mijn zwangerschap ook last van gehad en heb heeel veel zitten haken en ander handwerk, misschien een tip Lekker voor je babytje mooie dingen maken!
hoi meiden,
bedankt voor jullie reacties! idd voor mij nu nog “fijn” dat ik inderdaad geen andere kleintjes heb thuis lopen… kan liggen wanneer ik wil, scheelt wel…maar dagen duren erg lang…
maar goede tip van het handwerken… wie weet!
jullie ook suc6!
hoi hoi,
Hier ook iemand met BI. Ik ben nu 18 weken zwanger en ik probeer het nog zo ver mogelijk te rekken om helemaal thuis te gaan zitten maar ben bang dat ik met een paar weken ook thuis zit.
Voor mij is het inmiddels de 2e zwangerschap met Bi. Ik snap dus wat je bedoelt van mijn 1e zwangerschap. Ik moest toen ook eerder stoppen. Op een gegeven moment met een rolstoel de deur maar uit (samen met iemand die kan duwen dan ;). Anders ga je je echt afgesloten voelen van de wereld.
Iedere dag even uit huis door bijvoorbeeld een boodschapje te gaan doen (ik hoefde maar 100 meter te lopen, kon daar even gaan zitten en dan 100 meter terug, was daarna wel helemaal kapot). Iemand uitnodigen voor de koffie. Een keertje langs op het werk voor een half uurtje ofzo als het niet te ver weg is van huis. Ik probeerde me zoveel mogelijk toch onder de mensen te brengen. Mijn man was op uitzending tot mijn 37e week dus ik zat helemaal alleen thuis, dan ga je wel gezelschap opzoeken
Nu heb ik dus al een dochter rond lopen die me wel bezig houdt. Nu verveel ik me niet zo snel.
succes en ik hoop dat je je er een beetje doorheen slaat!! Ik begrijp het helemaal hoor. Je bent heel blij met je kindje maar dan is het nog niet makkelijk!!
hoi mama van ayden,
jeetje vervelend dat je nu weer zo’n last hebt en ws ook gauw thuis zit…
goede tips van je. ik ga idd nu 2x pw naar me werk om er ff te zijn, kleine administratie dingen te doen. ben daar dan 2 uurtjes… maar het rijden er naar toe wordt ook al wat pijnlijker… is 20 min heen en terug ook 20 min… maar jah. idd er komen wel af en toe mensen langs… vooral me moeder en me zus… maar wonen ook ff op afstand… 20 km, dus gaat nog wel…
maar jeetje dat je man vorige zwangerschap weg was. lijkt me heel lastig. zou ik niet kunnen hendelen hoor… kijk om 12 uur al uit naar wanneer hij thuis komt om 16:00 haha…
aan de ene kant druk een kleine nu rond lopen denk ik, maar idd ook wat afleding…
sterkte en we spreken elkaar vast nog wel
Ik zat vanaf week 14 al thuis, en op de dagen dat Luca op het kdv zat ging ik fillmpjes op youtbe kijken :mrgreen: Er was vroeger een serie wat ik altijd keek en die is er in 2007 mee opgehouden (in nederland) en die afleveringen keek en kijk ik nu op Youtbe.
Succes want het is echt niet fijn als je nog zolang moet doorkomen :hug:
Hier met de eerste al met 8 wkn thuis te komen zitten vanwege teveel krampen en harde buiken :? . Heb me echt kapot verveeld in die tijd want kon ook niet teveel doen. Maar ben toen gaan breien, series en film kijken of boeken lezen. Als je een nieuwe serie zoekt die al verder is dan 3 seizoenen ben je er zo wel een paar dagen mee bezig.