Al die dozen...

Zit een beetje te twijfelen of ik me op zal geven voor de dozen van Prenatal, Etos enz.

Het staat allemaal heel leuk, gratis dit en dat (je bent Hollands of niet :wink: ) maar wordt je dan ook automatisch ingeschreven bij de babymarketingmaffia? En krijg je dan erg veel onzinpost enzo?

Misschien een gekke vraag hoor, maar ik ben allergisch voor marketing telefoontjes.

Nog een vraag: de inhoud van die dozen, voegt het ook echt iets toe?

Ja je krijgt veel post en telefoontjes en de doos ‘voegt’ niets toe…

Maar het is wel leuk 8)

Als je er niet van houd niet doen…

Koop een paar baby-blaadjes en lees veel hier en je bent ook op de hoogte…

Zo,n doos is best leuk, maar de telefoontjes :shock: pfffffff de een na de ander en heel veel reclame, althans hier wel.

de leukste doos vondt ik die van prenatal :thumbup:

Succes met je keuze :thumbup:

Bij Lev had ik geen enkele doos en ik heb niets gemist.

Ook de telefoontjes niet :wink:

Daarom typ ik een telefoonnummer in dat niet bestaat, 000-0000000 doet het vaak al goed, en als adres doe ik een huis uit mijn straat dat niet bestaat (alleen oneven nummers). Je krijgt die couponnen toch via de mail binnen! Alleen bij de prenatal doe ik het goed voor de wij jonge ouders :D!

Succes!

Ik heb deze keer ook geen dozen besteld/aangevraagd, het meeste uit die dozen heb ik toen bij Myrna bijna meteen weg kunnen gooien, ik had er nu geen zin in…

Heb nu de doos van de Prenatal en die van Etos (Zwangerkadoos) gekregen.

Van deze twee heb ik amper last van vervelende telefoontjes/mailtjes. Inhoud vond ik ook best leuk.

De ergste vind ik toch wel de Baby & Mama cadeaudoos van de Kruidvat. De doos mag ik pas tegen het einde van deze maand halen, maar krijg wel ontzettend veel mailtjes van ze (sommige gaan totaal niet over baby’s/zwanger zijn) en ben ook al een keer gebeld (Nederlandse Energie Maatschappij -> meteen ophangen als je deze krijgt, want zij manipuleren de gesprekken).

Van de Etosdoos komt er waarschijnlijk nog wel een consulente langs de deur om je van alles aan te smeren. (Gehoord van een vriendin die al een dochtertje heeft). Zorg ervoor dat je niet alleen bent als zij komt, maar regel een vriendin/familielid die die mevrouw de consulente af kan wimpelen.

Ik ben opgegeven door iemand voor die dozen dus had zelf niet veel te kiezen :slight_smile:

Etos doos: Vondt ik wel erg leuk, uiteraard zat er reclame in maar niet veel. €15,- korting van mis etan, 40% korting centerparcs, 2 tijdschriften,

zwitsalbillendoekjes + dispenser, speentje, Aventfles, babyzeep.

Baby-dump doos: totaal geen reclame! knuffel, slapper,romber, tuitbeker, 3 lepeltjes, kortingsbon.

Kruitvat: mag ik pas ophalen in januarie.

Prenatal: bij 7 mnd.

Vriendinen van mij hebben totaal geen last gehad van lastige consulentes die aan de deur kwamen leuren.

En ik moet zeggen dat ik totaal geen last heb van ongewenste mail en/of telefoontjes

Ik vindt al die dozen juist er leuk :mrgreen:

@Karine wrote:

Van deze twee heb ik amper last van vervelende telefoontjes/mailtjes. Inhoud vond ik ook best leuk.

juich niet te vroeg,want dat komt nog wel :lol:

Ik heb die van de Prenatal en de Etos wel gehaald. De Etos vond ik niks aan. Prenatal ook niet echt, al vind ik de tijdschriften wel erg leuk :slight_smile:

Ik krijg nu elke maand ofzo een blad, en daar hou ik wel van. Als ik een rustig-aan-doen-dag heb zijn die bladen heerlijk :smiley:

Maar verder vond ik het allemaal niet zo geweldig. Al schijnt die van de baby-dump wel echt leuke dingetjes te hebben

Tot nu toe heb ik ook geen last van mensen aan de deur en telefoontjes. Maargoed, als die toch komen, kan ik ze altijd afpoeieren, toch? :smiley:

@schoen wrote:

@Karine wrote:

Wil net zeggen, wacht maar tot je baby, 2 á 3 maanden oud is :angel:

@Mellie wrote:

@schoen wrote:
@Karine wrote:

precies :wink:

Ik heb alleen de doos van Prenatal aangevraagd, omdat die erom bekend staat dat je niet helemaal platgebeld wordt. Je krijgt het blad Jonge Ouders gratis elke maand, je krijgt twee keer een doos (de 2e als je kindje ongeveer 6 mnd is) en er zitten best bruikbare spulletjes bij. Heel soms krijg je reclame toegestuurd, maar dat is niet hinderlijk. Ik had van de week een foldertje van Bambix, laatst kregen we een ontbijtbordje opgestuurd via Blue Band. Dus dat is best wel leuk. We zijn verder nog nooit gebeld over het een of ander. Andere dozen hebben dat wel heel erg.

Als je een geboorte kaartje inlevert bij een PLUS supermarkt krijg je ook gratis een doos, daar gebruiken ze de adresgegevens niet voor iets anders maar is het gewoon een klantentrekker.

Je moet wel uit dat foldergebied komen en het kaartje binnen een maand inleveren.

Het is een erg leuk pakket met bruikbare dingetjes!

@Mellie wrote:

@schoen wrote:
@Karine wrote:

Borst is inmiddels natgemaakt... Kan ik het nog afzeggen? :roll:

of telefoonnummer niet opgeven??

Hier serieus niet platgebeld en gemaild, en als ik al eens een mailtje kreeg meldde ik me meteen ervoor af. Is een kleine moeite. Mijn dochter is nu ruim 2,5 en bij deze zwangerschap heb ik lekker alles weer aangevraagd! Vnd het errug leuk namelijk, het zijn net kleine kerstpakketjes. :mrgreen: (

Moet wel zeggen dat ik via infofilter.nl geregistreerd sta zodat ik niet gebeld wordt door iedereen, misschien dat het daaraan ligt?)

bedankt voor de tips en reacties, ga ik voorbereid keuze’s maken :wink: .

Infofilter is misschien nog niet zo gek, gister raadde iemand (van de telemarketing zelf, gekker moet het niet worden :wall: ) me infofilter aan, dat het tegenwoordig ook echt bindend is.

Op zich vind ik het idee van zo’n "kerst"pakket ook heel leuk inderdaad, wie wil er nou geen cadeautjes :angel: .

Die van baby-dump had ik nog nooit gehoord, maar klinkt wel erg leuk.