Al 6 dagen pijn na Pregnyl .... lijkt op eisprong.... :-(

Hoi hoi,

Afgelopen vrijdag heb ik weer Pregnyl ingespoten gekregen (voor eisprong) en als het goed ik heb ik dus zaterdag de eisprong gehad. Maar nu heb ik al vanaf de spuit last van mijn buik. Ter hoogte van de eierstok rechts… net alsof ik een eisprong moet krijgen.

Is dit wel normaal? Ook met vrijen voel ik het heel erg. En als mijn blaas vol is doet het zeer. Heb er echt last van.

Nog een dikke week tot mijn NOD en dan krijg ik pas weer een echo of niet natuurlijk… :pray: (en dan een week of 2 later…)

Herkenbaar voor iemand?

Liefs,

Noortje

Weet je of er behalve een ‘groot’ ei misschien nog een ei heeft gezeten? Soms wil er bv nog een ei zitten, dat rijpt verder (wordt groter) door de spuit/het hormoon, maar springt niet. Dat kan je voelen…

Wat je ook kunt voelen… :pray: is het gele lichaam wat zich vormt na je eisprong. Misschien is het ditmaal beter gevormt, groter dan anders. Het haalt tegelijkertijd ook vocht uit de omgeving weg, dus probeer het eens door veeeel te drinken. Het vult vocht aan, en mocht dat evt meespelen een blaasontsteking voorkomen. Er is nu natuurlijk ook meer ‘gepruts’ aan je lijf geweest deze ronde dus die kans is ook groter.

Beste tip; bij de reformafdeling van je lokale supermarkt is een drankje te koop; Cranberrysap. Ik koop meestal de combi cranberry zwarte bes omdat dat beter te drinken is vind ik. Die enorme kick vitamine C helpt een blaasontsteking voorkomen/verhelpen omdat het de zuurgraad van je blaas ineens enorm hoger maakt. :thumbup: Ik ga verder duimen voor je :-*