Al 4 dagen overtijd. 2 negatieve testen, wat nu?

Zo vervelend.niet zwanger geen menstruatie :?

Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten. Misschien is je eisprong later geweest? Of je luteale fase kan langer zijn dan normaal. Succes!

Intussen al 8 dagen overtijd. Tussendoor wat slijmverlies gehad. Heb dit nog nooit voorgehad. :think:

Hoe is je cyclus normaal dan? Ik zat vorige maand op 40 dagen bijvb.



Heb je een stabiele cyclus?

Slijmverlies zou ook gewoon je eisprong kunnen zijnn , welke dag was dat?

Mijn cyclus is normaal gezien altijd 28 omdat ik de pil nam. Maar vorige maand dus gestopt. Had laatste menstrztie 30oktober en eisprong ongeveer 2 weken later ( veel zin en slijmverlies) en nu vorige week terug slijm. Nou wat is dat dan? Nooit ervaring gehad met lange cycli.

Als je net met de pil gestopt bent kan je er eigenlijk niks van zeggen want dan heb je nog niet echt een " echte" cyclus gehad… door dat slijm lijkt het me eerder dat je dus toen je eisprong hebt gehad…hopelijk heb je er ook gebruik van gemaakt :wink:



Bij sommige vrouwen blijft na het stoppen van de pil de menstruatie wel weken of maanden uit…maar dat hopen we maar niet :smiley:

Als je stopt met de pil moet je lichaam het eerst zelf weer oppakken. Dat duurt soms even. Je kunt er niet vanuit gaan dat je meteen een perfecte cyclus van 28 dagen zult hebben. Soms kan het maanden duren voordat het een beetje op regel is.



Ik denk dus niet dat je overtijd bent, maar dat je geen of pas laat een eisprong hebt gehad. Dan schuift je NOD ook op. Succes!

Mijn eerste cyclus na de pil duurde geloof ik wel 60 dagen ofzo. Daarna werd het steeds iets korter. Eerst 50 toen 43 en toen ik na een half jaar zwanger was zat ik op 33 dacht ik.

Dank voor de reacties. Is gek want heb dat bij mijn vorige zws nooit als ik met de pil gestopt was. Nou afwachten dan maar.

Helaas heb ik dezelfde ervaring, vorige zws kon ik ook mn eisprong vinden en nu is alles in de war…balen hé



Komt goed :angel:

intussen al 15 dagen overtijd :roll:

Ik ben bang dat je geen eisprong gehad hebt. Dus het is afwachten, helaas…

Nog altijd aan hetwachte,. Mss beter eens naar de huisarts gaan zeker? :?

Wel regelmatig pijn in de buik en onderrug maar geen bloed te bespeuren.

Heel vervelend is dat. Mijn cyclus is sinds een jaar ook onregelmatig en gaan touw aan vast te knopen. Nu ben ik het aan het bij houden.



Een bezoekje aan je HA kan geen kwaad denk ik, ook met name dat je zwanger wilt worden (toch?).

Ahhh echt balen hé!



Je kan eens informeren bij de huisarts maar mijne zei dat ik het eerst een paar maanden aan moest kijken… ik was er toen voor iets anders maar had toen dat ik 1 maand 2 X bloedverlies had

Intussen begin ik vandaag wat bloed te verliezen, nou zeg :shock: :roll:



Fijn eindejaar en thx voor het meedenken x