Al 3 dg niet eten door kiezen?

Zoals de titel al zegt…Bastiaan heeft dus sinds woensdag zo goed als niets gegeten. Af en toe een paar hapjes yoghurt oid of een hapje koek, wat meteen gevolgd werd door huilen want hij had pijn in zijn mond, zegt hij zelf ook.



Hij drinkt wel goed, en ik heb gezien dat hij wel goed kan slikken. Ik ben me zelfs gaan afvragen of hij niet een gaatje had :frowning: Maar aangezien hij de meest zoete vruchtendrankjes wel kan drinken, ga ik uit van niet…



Ik heb gisteren de assistente gebeld en die vond het niet zo spannend, maar ik zit met een chagrijnig kind wat inmiddels ook helemaal flauw wordt van de honger natuurlijk.



Zonet was ik het helemaal zat en heb ik hem in godsnaam 5 slokken cola gegeven voor de suiker en een zakje nibb-its voor het vet (ja, echt ernstig…) en om te kijken of hij iets wat hij normaal nooit krijgt maar wèl heel erg lekker vindt eet, en dat eet hij nu wel. De eerste paar happen ging hij telkens huilen, maar nu eet hij goed door.



Nu maar hopen dat hij toch minder pijn heeft inmiddels dan hij ‘denkt’ en weer gaat eten…



Heeft iemand nog tips voor dingen die je (bijna) kan drinken maar waar veel vetten en suikers in zitten (en wat dan gaan chips is :roll:) ? Het is namelijk al een vrij slank ventje, en dan voelt hij zich ook wat beter. Pap en fruitmoes heb ik al geprobeerd…

(Water)Ijsjes :think: koelt ook nog lekker… Koud fruit uit de koelkast. Verder vonden ze het hier juist lekker als het wat harder was, dus gingen er zat soepstengels, beschuitjes (met roomboter :wink: ) etc in. Mocht jouw kleine dat nou net niet lusten/lekker vinden kun je het altijd proberen met een bordje (zelfgemaakte) [groenten]soep, krijgt ie iig nog wat vitamientjes binnen :mrgreen:



Hier ook een jochie dat stoeit met z’n kiezen, maar hij eet wel een beetje. Verder krijgt ie gewoon een extra beker dreumesmelk(aangelengd met water voor het vocht…), heeft ie dat iig al binnen :shifty: En daarnaast eet ie maar wat wij ook eten, en anders niet, daar ben ik heel simpel in :shifty:



(Niks mis met een klein handje chips op z’n tijd, maar als je die kunt eten, kan je de rest ook eten, mijn mening iig…)

fruitontbijt

Nou precies eisblume, dat was de andere reden van de chips :wink: Om te kijken of hij niet gewoon niet at omdat hij dácht dat het pijn zou doen.



Hij heeft het helemaal opgegeten plus een hele (grote!) beker volle yoghurt.



De eerste 10 happen piepte hij nog wel eens, maar daarna heb ik hem niet meer gehoord.



Ik hoop dus dat we er nu doorheen zijn :pray:

Ik heb iig op alle 4 de plekken (stukken van) kiezen gezien, dus laten we hopen dat het nu klaar is…

Hoe ging het vandaag?