kan iemand me vertellen wrom je 5 dagen moet w8ten totje met je airmilespas naar binnen kan na het bestellen… of 7 dagen moet w8ten op vouchers …
'k wil zondag met Mel en de kinders op de airmiles van me schoonmoeder naar de efteling … nu moet ik dus de pas van me schoonmoeder ophalen nadat ik vanaaf via internet voor haar moet bestellen … en dan hopen dat zondag ook die 5 dagen nog haalt …
Je kan bij de AH, ook met airmiles korting naar de Efteling dat hebben wij een paar maanden terug gedaan.
Ik zal even voor je kijken op de site of het nog steeds zo is. Want dan heb je de toegangsbewijzen meteen.
Volgens mijn schoonmoeder bij de AH aleen als je een gedeelte bijbetaald? … je kan ook volledig op de airmiles (2600 miles… schonemams heeft er maar bijna20.000 :o )
@Loeksel wrote:
Volgens mijn schoonmoeder bij de AH aleen als je een gedeelte bijbetaald? … je kan ook volledig op de airmiles (2600 miles… schonemams heeft er maar bijna20.000 :o )
Ja, dat was bij ons toen ook, dat we de helft ofzo nog zelf moesten betalen een gedeelte van de airmiles in konden leveren.
Ik kan op de site van AH niets meer vinden over de Efteling.
Je kan ook naar de airmiles shop gaan? Dan heb je ze wel meteen dat hebben wij een paar jaar geleden ook gedaan, maar weet niet of dat nu nog steeds kan.
Misschien moet je anders morgen de airmiles shop die het dichtste bij jullie in de buurt zit even bellen, want als dat wel kan, dan kun je zondag lekker gratis naar de Efteling.
De meeste geschenken zijn ook te koop in de Air Miles Shops in de volgende steden:
- Amstelveen: E. Rooseveltlaan 102/104, telefoon 020 - 647 51 36
- Arnhem: Looierstraat 44, telefoon 026 - 351 53 84
- Eindhoven: Keizer Karel V Singel 2, telefoon 040 - 257 41 51
- Rotterdam: Burg. van Walsumweg 528, telefoon 010 - 213 07 05
- Utrecht: Muntkade 8, telefoon 030 - 294 98 29
- Voorburg: Herenstraat 155, telefoon 070 - 387 29 36
Openingstijden:
maandag 11.00 - 18.00 uur
dinsdag t/m vrijdag 10.00 - 18.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
:think: Shop … hmzzzzz kwist niet eens dat die bestaan … hier in voorburg zelfs … morgenvroeg ff bellen
Thx !!!
@Loeksel wrote:
Thx !!!![]()
geen dank!
Ik hoop voor jullie dat je daar nog steeds de kaartjes kan halen, het lijkt me sterk dat dat niet meer gaat, er zijn natuurlijk nog steeds mensen zonder internet

Ik duim voor je dat het lukt via Voorburg… zit in de Herenstraat… wij zijn er wel eens geweest voor kaartjes. Helemaal daarheen… komen we daar… waren hun kaartjes op ofzo…
Raar hoor. :wall:
En is het nog gelukt?
ik heb ze gisteren alsnog via internet besteld … zouden we zondag niet kunnen dan een dag in de week erna wel … maar volgens de mevrouw van airmiles klantenservice konden we zondag zonder probs het park in :mrgreen:
Hopen dat het goedkomt!
En dat je geen gekke dingen meemaakt in de Python… :silenced:
mjah je moest eens weten hoevaak er wel geen ‘technische’ probleempjes zijn met atracties… nu er iemand een filmpje op internet (geenstijl) heeft geplaatst is er een mega ophef over… er is altijd een risico imho… zelfs in de draaimolen op de markt
Ticho is nu eindelijk 1,21m… en roept al dagen dat ie nu de achtbaan in mag … precies zoals ik riep toen ik grootgenoeg was rond die leeftijd :inlove:
we gaan zondag gewoon in dat ding 8)