air brush tanning en borstvoeding...

mss een rare vraag hoor…maar momenteel lijk ik wel een melkfles qua huiskleur :roll: …mijn hubbie is halfturks en is natuurlijk al weer mega bruin net als mijn stiefdochter en mijn eigen kleine meissie…(mijn ventje heeft helaas voor hem mijn huis :roll: )…



nu heb ik het geduld niet voor de zonnebank en ben altijd best huiverig voor huidkanker enz…(heb best veel moedervlekken) maar goed to the point: heeft iemand ervaring met het bruin laten spuiten in combi met borstvoeding??? kan me nml zo voorstellen dat de borsten niet meegenomen moet worden maar de andere effecten qua stoffen in de st spul??? mocht het een keer gratis laten doen maar weet dus niet of het nu wel zo verstandig is…Mijn ventje en BV gaan voor een lekker kleurtje natuurlijk…

Ik heb eerlijk gezget echt geen flauw idee :shifty:



Moeten de mensen met dat spul eigelijk wél weten toch?! :mrgreen:

ja dat wel…ze zeggen dat het gemaakt is van rietsuiker en druivesuiker :eh: maar ja zij zeggen toch dat het geen kwaad kan… :wink:



neeee ze hebben het voor me uitzocht en het kon geen kwaad…ik laat alleen mijn borsten niet helemaal mee spuiten …ga toch niet toppless :wink: :mrgreen: