ahoy theater

Hoi!

Ik heb kaartjes voor k3, op 6/11 in het ahoy theater, ik ben daar alleen nog nooit geweest, wel gewoon in het ahoy, maar ik vraag me nu af of je ergnes kunt vinden hoe de stoelindeling is, waar je dan moet parkeren (gewoon ahoy?)?



Iemand daar al eens geweest?



Wij hebben trouwens kaartjes voor de parterre, wat dat mogen zijn :angel:

ik wist niet dat er een ahoy theater bestond? Nee, heb er nog nooit van gehoord dus kan je niet helpen.

volgens mij moet je gewoon Ahoy hebben hoor en parkeren bij Ahoy.

Ik neem ook aan dat je gewoon Ahoy bedoelt?

Je volgt dan de borden Ahoy. Er wordt ook aangegeven waar je kunt parkeren. Het parkeren is overigens vrij prijzig vind ik.

Heb je al op de site gekeken? Misschien kun je daar de stoelindeling vinden?

Volgens mij staan er ook bij Ahoy welke ingang je moet nemen met welke kaartje. Maar dit weet ik niet meer heel zeker, ik ben al best lang niet meer naar een concert daar geweest…



In ieder geval: heel veel plezier! :thumbup: :inlove:

Het vreemde is dat op deze kaartjes ahoy theater staat en op de kaartjes van het zomer festival staat ahoy Rotterdam…



vandaar dat ik het idee heb dat het anders is?

Ahoy bestaat uit een aantal grote hallen en het sportpaleis waar ook Night of the Proms en andere concerten worden gehouden. Daar zit dus het verschil in. Wat ik begrijp van de website van Ahoy wordt bij de theaterzaal 1 van de hallen omgebouwd tot theater: “Een andere mogelijkheid is om gebruik te maken van een speciale theateropstelling in onze Beurs- & Evenementenhallen, genaamd Ahoy Theater. Deze opstelling is geheel aan uw wensen aan te passen.”



Ook van de site, routebeschrijving/ bereikbaarheid:

http://ahoy.nl/agenda/K3Show-nov10/bereikbaarheid/Routebeschrijving



Succes en veel plezier!