ahhhhh....een spin

Ik stond net in de schuur om wat hooi te pakken voor het konijn en toen ik een flinke graai deed in het hooi (dat los in een grote emmer zit) voelde ik wat kriebelen op mijn hand … ik dacht dat het gewoon hooi was … maar toen ik keek, bleek het een joekel van een spin te zijn. Zo’n grote zwarte met van die dikke lange poten.



Ik heb staan gillen in de schuur en dat arme beestje de sneeuw in geworpen. Daarna heel snel de rest van het klamme hooi (zat vastgeklemd in mijn hand) in het hok gedaan en snel de deur van de schuur weer op slot gedaan.



Drie keer raden wie zijn taak als “konijnenhok chef” vandaag nog gaat overdragen aan haar man :mrgreen:.

ah gossie dus nu heeft dat arme beest koude pootjes :lol: :lol: :lol:

Ieuwwww! Ik haaaaat spinnen en kan me heel goed voorstellen dat je je taak overdraagt!



Ik heb al heel voorzichtig het topic geopend, want ik dacht dat er weer een grote foto te zien zou zijn. Gelukkig niet dus :mrgreen:

@~Judith~ wrote:

Ik heb al heel voorzichtig het topic geopend, want ik dacht dat er weer een grote foto te zien zou zijn. Gelukkig niet dus :mrgreen:






whahahah hier al net zo :mrgreen: :mrgreen:

Dacht er staat geen paparclipje, dus ik kan gerust kijken.

Maar dan toch vertrouw ik het niet helemaal :lol: :lol: :lol:

Hoezo bang :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: