hallo allemaal…
Ik heb hier wel al vaker meegeforumd…
Ik heb vorig jaar juli een miskraam gehad met 6 weken… (pas ondekt met 8 weken)
Ik heb toen een curratage gehad…
Sindsdien ben ik eigenlijk niet meer aan de pil geweest… Niet gericht geklust, als het zo zou zijn was het zo… Misschien ken je het wel…
Sinds december vorig jaar zijn we wel gericht aan het klussen… Ik gebruik geen ovulatie testen, maar klus op datum, omdat mijn menstruatie bijna altijd hetzelfde loopt…
Toch wil het maar niet lukken…
Ik heb sinds dit weekend een zeer raar gevoel… Niet alleen psychsch maar ook lichamelijk… Mijn darmen rommelen (zo lijkt het) En ik heb last van krampen… Menstruatie kramp lijkt het wel… Toch kan dat niet aangezien die dinsdag pas moet komen…
Ongeduldige ik heb natuurlijk al veel te vroeg getest (afgelopen dinsdag) en deze was natuurlijk ook negatief…
Ik lees hier bijna dagelijks mee…(ben zelf niet zo’n tieper) en wilde dit ff kwijt…
liefs, denise
Ik zou dit weekend nog eens testen!
ja denk het wel…
Welke testen zijn het beste?? om vroeg te testen bedoel ik…??
Ik heb bij mijn andere zwangerschappen met etos getest, maar eigenlijk pas na mijn nod…
Ik ben op van de zenuwen dus wil niet langer wachten… :think: :wall:
geen idee. Heb hier van Matcare liggen en Sensi.
Die gebruik ik eerst, mocht die ooit positief aangeven, dan ga ik de clear blue digitale ertegenaan gooien, omdat die zo duur is hahaha.
haha ja die zijn echt vet duur…
Is het bij jou je eerste kindje waar je voor gaat??
ik kan me namelijk niet herrineren dat ik bij de eerste klachten had voor ik na mijn nod testte… Ik werd plots misselijk toen ik de uitslag zag, kwam aan het overgeven en heb dit ook negen maanden iedere morgen gedaan hahahaha
Ja 1e en zit ook in de 1e ronde nog maar Dus heb geen idee wat ik moet voelen en hoe het voelt haha.
Ik hoop toch niet 9 maanden boven de wc te hangen… hahahaha.
Ik zou als ik jou was niet te vroeg testen.
Hoe moeilijk het ook is, ik zou pas gaan testen als je NOD hebt.
Dan weet je zeker dat je goed zit.
En er zijn maar weinige “betrouwbare” testen in de omloop die echt vroeg kunnen testen.
Ik zou dus op je NOD wachten.
Hoi mama. De Kruidvat test (de versie waarvan er 1 in de verpakking zit voor ongeveer 7 euro), is heel gevoelig.
Verder wilde ik je nog zeggen dat ook al heb je een regelmatige cyclus, dan nog kan blijken dat je je eisprong op een ander moment hebt dan jij nu denkt. Dus het kan zinnig zijn om eenmalig ovulatietesten te gebruiken om te bepalen op welke dag je in je cyclus je eisprong hebt, want dan heb je de meeste kans om zwanger te worden. Succes!
Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij, gerommel in mijn buik, gevoel van ongesteld moeten worden en vorige week vrijdag ( 6 dagen na de eventuele bevruchting) kleine steekjes in mijn buik.
Heb geen idee of het wat met zwanger zijn te maken heeft, ik ben nog nooit zwanger geweest!
We zitten ong. in dezelfde situatie, ik slik ook al een tijdje geen pil meer maar wij zijn hiervoor niet gericht aan het “Klussen” geweest en er gebeurde bij ons dus ook niks. Ik ben heel benieuwd of we het goed voelen allemaal!
Hopelijk voelen jullie het beide goed!
Maar geduld is moeilijk he? Zouden we onszelf niet gewoon dingen aanpraten?? Dat idee heb ik bij mezelf wel namelijk.
Tatu, ik had dus maandagavond/dinsdag die steken… 6 dagen na eventuele ei…
Norma, ik hou er ook ernstig rekening mee dat het een kwestie van “tussen de oren is”. Daarbij let ik nu veel meer op mijn lichaam en voel daardoor van alles… ALs ik aan het werk ben, heb ik minder tijd om er op te letten en dan voel ik niet zo veel bijzonders. ( behalve dan die steken vorige week vrijdag, die voelde ik ook toen ik aan het werk was).
Ik ben reuze benieuwd, nog maar een paar dagen wachten en dan weet ik meer!
Grappig vliegje, dat jij die steken ook had 6 dagen na de eisprong!
Ik duim voor jullie allemaal, hoor! :thumbup: :thumbdown:
Oja om nog even antwoord op je vraag te geven, dit vond ik via google:
Gevoeligheid van de zwangerschapstesten
Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 10ml/U hCG (Mat Care Ultra), gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
Dus je moet op de ml/U hCG letten, maar dat staat er niet atijd bij…
Groetjes,
Femke
[/quote]
Ik had vandaag ook lichte steekjes nu en dan. Niet extreem, wel voelbaar…
halloooowww…
Ja ik heb in het weekend nog getest, maar dat gaf negatief aan… Ik was teleurgesteld, maar ja, Toch bleven die vage klachten aanhouden en heb net voor de zekerheid er nog maar een testje tegenaangegooi… En wat denk je?? Mijn gevoel zat helemaal goed, want hij was
positief
GEFELICITEERD!!!
wat goed zeg! geniet ervan!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat een goed nieuws!
Gefeliciteerd!