ahhh dit is zooo lieff

Dat meisje is zooo schattig :inlove:



ohhhh dat is echt lieffff… ik zat helemaal weg te smelten… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Zo zie ik mijn dochtertje straks ook zitten als ik zwanger en bevallen ben :inlove:





Pfff kan echt niet meer wachten, ik wil ook BV geven !!

oooooooooooooooooooooh wat liefffffffff ik zit helemaal te smelten hier :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:

Kom maar baby rinken :inlove: :inlove:



Ik smelt gewoon weg hier, helemaal dat ze zo trots keek toen hij 'aangelegd’was… van kijk het is gelukt! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

och wat een schetig ritueeltje!!





Grappig, kennissen van mij hebben hun kindje ook Uma genoemd, toch neit echt een veel voorkomende naam.

Oooohhh wat lief :inlove: :inlove:

smelt smelt Wat een poppie :inlove: Prachtig! Hoe ze haar broertje ook op wilde pakken, met zoveel voorzichtigheid!

oh wat lieeeeeeeeeeef!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Schattiggggg!! :inlove: Heb het ‘een beetje’ meegemaakt hier met de kleine dochter van vriendin hier. Dan kwam ze heerlijk knus naast ons zitten terwijl Casper lag te drinken en maar wijzen en poereken met haar vingertje in mijn borst en zeggen dat daar de melk uit kwam voor Casper. smelt :inlove:

Maar het liefste was wel, ze is een drukke meid en wil alles tegelijk doen het liefste en snel enzo maar tijdens zo’n voeding kon ze zooo lekker rustig erbij zitten. Dus niet alleen Casper werd er rustig van maar ook zij. :lol:

Aaaaah zo schattig :inlove:

:inlove: :inlove:



Zo grappig hoe ze in het begin echt zit te kijken van: hoe ga ik dit nou doen???



Heel lief!! :inlove:

Liehieeeeeeefff :inlove: !!