aha, zó voelde dat dus

Potverdorie! Zit ik hier tips te geven om een holte-onsteking te voorkomen…heb ik 'm nu zelf! :evil: Gelukkig maar 2 dagen echt last van; het neemt nu alweer af. Maar ik snuit alleen als het niet anders kan. Merk dat dat bij mij nog steeds het beste werkt.

Zout water!!!



Flinke theelepel zout op een half kopje water, roeren, en ieder uur opsnuiven. (je kunt ook baby otrivin nemen).



Werkt goed, want het ontsmet!



En inderdaad, niet snuiten!



En inderdaad, zoals je hier al ziet: het heerst ontzettend!!! :evil:

Ik ben inderdaad aan de baby-neusspray, en ik draaide een paar dagen op paracetamol (terwijl ik echt noooooit een pijnstiller neem). Gisteren had ik het verdacht warm steeds, dus ik vermoed koorts…

Maar hoe weet je of je een ontsteking te pakken hebt? :think: Het zijn nu vooral mijn bijholtes die helemaal dicht zitten, ik heb ook geen loopneus ofzo. Ik ruik nog steeds niets (toch handig als je een poepluier moet verschonen) en ik hoor slechter. Daarbij doen mijn longen nu ineens ook mee, en (vieze praatjes even onder een spoiler)

heb ik last van brokken slijm bij het hoesten :sick:



Kortom: we zijn hier nog niet klaar! En ik blijf maar door gaan, want ik kan niet gemist worden op mijn werk, moet vanmiddag naar een bijeenkomst van mijn studie (als ik die mis kan ik die pas volgend jaar inhalen) en vind ik mezelf nog altijd niet ziek genoeg om thuis in bed te blijven…



Leonie heeft alleen nog een loopneusje af en toe, en Johan klaagt nog steeds over hoofdpijn en af en toe griepverschijnselen. Gezellig hè?!



Iedereen die het te pakken heeft: beterschap!! :-*

Bianca als je het mij vraagt is het tijd voor het serieuzere werk.

Volwassen neusspray,Bisolvon slijmoplosser en ibu of paracetamollen en gewoon even 3 per dag evt. 2 tegelijk voor de nacht.

Je kán je lijf echt wel een handje helpen hoor…

:hug: Beterschap meis!

Nou, mijn lijf kon het blijkbaar toch zelf opknappen :clap: . Ik had voor mezelf woensdag als grens, daarna mocht in instorten. Woensdag had ik nog last van mijn bijholtes (die deden erg zeer, waren rood, maar ik was niet meer koortsig). En donderdag moest ik ook nog met de fiets naar het werk :thumbdown: Maar ik voelde me al weer een stuk beter! En nu is mijn neus bijna weer leeg, de holtes voel ik niet meer, ik hoest alleen nog wat. Poehee, dat was NIET leuk! Bedankt voor alle tips, uitzieken bleek dus de beste tip :shifty:

nou gelukkig maar meid dat alles weer beter gaat zeg.



Kus Celes