ah melkpoeder

Mochten er nog meer mensen zijn die AH melkpoeder (standaard 1) gebruiken.



wij hebben die tot 2 dagen geleden gebruikt, maar ik maakt een nieuw pak open en toen zag de voeding er ineens anders uit… het leek nat geweest en opgedroogd korreliger en klonteriger… niet extreem maar genoeg om gelijk te merken dat het anders is.



toen nog een pak opengemaakt in de hoop dat deze gewoon lek geweest was eenmalig anders, maar helaas het andere pak idem.



gebeld met ah klanteservice en zij zeiden het te gaan uitzoeken en dat ik nog bericht krijg en met advies terug te gaan met het pak en een ander pak te testen.

ik terug gegaan en we hebben daar nog een pak opengemaakt en die was precies hetzelfde.



ik heb nu een ander merk gekocht (nestle) en een foto gemaakt van het verschil, mochten er meer mensen zijn die deze voeding gebruiken dan zou ik even opletten (ik weet niet of er echt iets mis mee is maar het is wel vreemd dat de voeding er zo anders uitziet/voelt)

Tjee scheelt inderdaad wel veel!

Heb je nog iets gehoord van AH?



De voeding van de jumbo zit er qua structuur tussenin… :think:

Ik heb het een keer gehad met friso voeding en ik heb toen gebeld naar friso, wat zij zeiden was dat het niets te maken had met vocht maar met… hoe was het ook al weer? iets van hoe ze het maakten dat het soms een wat korreliger structuur kreeg.

Ik was er niet tevreden mee en heb het toen niet gebruikt. het volgende pak van friso en al die daar na hadden het niet dus ik denk toch dat he iets van vocht moet zijn geweest