AH folder

Zouden jullie is in de folder kunnen kijken en dan specifiek bij het Tivall stukje.



Mijn man is vegetarisch en ik sla iedere maand een berg in bij de AH omdat hij dat het lekkerste vind.



Hoe lezen jullie dat in de folder. Is nu alle Tivall 2 halen 1 betalen of alleen de 2 afgebeelde soorten?



Ik heb vanmorgen een hele berg ingeslagen en die in de folder staan vind hij niet lekker dus die heb ik niet meegenomen.



Zoals ik het las was het gewoon 1 + 1 gratis, maar het werd gewoon voor het volle pond aangeslagen.



Kijk op zich maakt het niet uit, want ik koop het normaal ook wel, maar ik dacht goh dat is een keer een meevaller. Is ook wel is lekker.





Groetjes Gismo

Op de site van AH staat bij de tival produkten.

bijv. toscaanse carre, dus ik denk dat het geldt voor alle tivall produkten.

Ik zou denken… ALLE tivall…

want er staat " bijv." dus die 2 afbeeldingen dienen als voorbeeld.

Had je wel je bonuskaart mee… hier doen ze heel lullig nu met hamsteren over je bonuskaart.

Normaal halen ze die van henzelf erlangs… maar nu ineens… :shifty:



Staat nergens bij dat het is voorbehouden aan die 2 soorten, dus ik zou terug gaan met je bon. :thumbup:

Ja mijn bonuskaart is wel door de scanner gehaald en het staat ook gewoon op de bon.

Had nog een paar artikelen waar ook bonus op zat en die zijn er wel afgehaald n.l.

Ik durfde het dus niet te zeggen.



Vind het zo lullig staan omdat ik dus 18 doosjes vegetarisch had. (dit haal ik normaal ook iedere maand).

nou er staat op de folder dat het van 6 september tot x loopt… dus vanaf vandaag geldt die aanbieding en er staat niet specifiek omschreven dat het maar voor 1 of 2 soorten geldt, dus voor alle tivall… hup terug hoor.

Folder mee, bon mee en verhaal halen :thumbup:



Ik had het afgelopen week met ah knijpfruit… stond wel in de krant, maar geen bordje bij het schap en ook niet van de bon af.

Ben naar de klantenbalie gegaan… bon laten zien, krantje erbij en kreeg netjes het verschil terug.

Bleek het nog niet in de computer te zijn gezet

Ik zou ook gewoon teruggaan!

Afgelopen weken hebben wij ook flink tofu en quorn ingeslagen op die manier en daar was het ook gewoon alle soorten (maar 18 pakjes… dat is wel heel veel :lol: )

Lune, heb ze net geteld het waren er 16 haha! Nou weet je wij hebben de AH niet in de buurt. Is 15 km rijden dus ja we komen er 1 keer in de maand om vegetarisch te halen. Vandaar ook dat ik wat meer in 1 keer had gehaald. Als hij hier om de hoek had gezeten dan had ik echt niet meer als 4 doosjes gehaald. Maar ja dan ga je gewoon een paar keer in de week en zit je op hetzelfde aantal :wink:



Heb net even gebeld en het is inderdaad allemaal in de aanbieding. Dus kan ik weer terug. Nou van de week dan maar even doen. Is toch gauw 15 euro en dat is te veel om maar te laten zitten.



Ik heb echt een neus voor dat soort dingen. Zo irritant.



Cell, was dat bij jou ook op maandag? Valt mij wel op dat de supermarkten op maandagmorgen de aanbiedingen altijd slecht in de computer hebben staan. Heb het al zo vaak bij de C1000 gehad dat het niet klopte.

ik zou ook zeggen alle



anders even bellen?

zou ook terug gaan…

Hier vanmorgen bij de C1000 stond de wasmiddel aanbieding ook nog niet in de computer.

Heb nu kruidwaren gekocht volgens mijn bon :lol:

Ja, als het zo’n eind is zou ik ook lekker inslaan.

Ik kook veel vegetarisch maar niet zoveel met dat soort producten, dus met vier pakjes quorn komen wij de maand wel door :wink:



Fijn dat je terug mag komen!



Wat ik heel irritant vind is niet zozeer maandagmorgen maar zaterdag eind van de dag, dan ga ik vaak nog even gauw iets halen en zie ik een aanbieding staan, neem het mee en dan blijkt dat ze het vast hadden klaargezet voor komende week!

Ik heb een keer toch voor de aanbiedingsprijs gehad en een keer wilden ze dat niet doen (en dan ben ik ook wel zo moeilijk dat ik zeg geef dan mn geld maar terug :lol: ).

ik had het van der week met de de koffie bonen er stond in de folder alle rood merk de voor 2,99

dus ik 10 pakken mee genomen kom ik bij de kassen gaat er maar 3,00 af ipv 6,00 dus ik na info balie gelopen en inderdaad het klopte niet maar als je er dus niet op let is het dus in hun voordeel

Nou ik ben daar een tijdje terug dus mee begonnen om de bonnen is goed na te lopen, maar ik vind het echt niet normaal hoe vaak het niet klopt.

Volgens mij maakt het idd niet uit wat je meeneemt, alles is 2e gratis, dus terug!

Die toscaanse carre vind ik wel erg lekker trouwens. Vooral als je m in de oven warm maakt!

Terug ermee ! Er klopt heel vaak iets niet ik ga altijd gelijk ermee terug.

Nou ik ben net terug geweest. Heb de stoute schoenen toch maar aangetrokken. Kreeg 17,65 terug!



Gisteravond liep ik het even na qua datum wat het eerste op moest zeg maar. Zat er 1 tussen van 28 augustus. Dus die ook maar gelijk meegenomen en omgeruild.



Zo dat is geregeld. Mezelf weer overwonnen zeg maar :roll:

@gismolo wrote:

Nou ik ben net terug geweest. Heb de stoute schoenen toch maar aangetrokken. Kreeg 17,65 terug!



Gisteravond liep ik het even na qua datum wat het eerste op moest zeg maar. Zat er 1 tussen van 28 augustus. Dus die ook maar gelijk meegenomen en omgeruild.



Zo dat is geregeld. Mezelf weer overwonnen zeg maar :roll:




:thumbup:



Voor bijna 18 euro was het ook zeker wel de moeite waard.

Zo, da’s een leuk bedrag! :shock: Dat is wel de moeite waard geweest.

Goed gedaan. :thumbup:

Wat was trouwens hun verhaal dan? Stond niet in de computer ofzo? Wie weet hoeveel mensen op die manier een hoop geld teveel hebben uitgegeven.

Nou het was een beetje vaag allemaal.



Ik kreeg sterk het idee dat het officieel niet om alles zou moeten gaan, maar dat het verkeerd in de folder stond.



Ik kreeg het geld terug, omdat hij vond dat het inderdaad niet goed in de folder vermeld stond.



Ik was toevallig van de week nog in een ander AH filiaal, omdat ik daar in de buurt was en daar heb ik ook is gekeken. Daar waren dus maar 2 soorten 1 + 1 gratis.