AH Campina boerderij bouwplaten

Vandaag was ik in de Albert Heijn (daar kom ik niet elke week, aangezien ik meestal de boodschappen lopend of op de fiets doe en de AH met de auto moet) en daar heb ik een Boerderij Bouwplaat van Campina gekregen. Hartstikke leuk, mijn zoontje vindt het geweldig, die is sowieso gek op alles wat er met de boerderij te maken heeft.



Maar… dit is bouwplaat 3 van een serie van 3 bouwplaten. De eerste 2 heb ik dus gemist… iemand van jullie nummer 1 en 2 misschien liggen en doet er niks mee? Of iemand die ze in kan scannen, zodat ik ze af kan drukken op fotopapier? Mijn zoontje zou er super blij mee zijn! :slight_smile:

gevraagd? brutale mensen ehbben de halve wereld! :slight_smile:

hier stonden ze alle 3 nog zal wel kijken van de week als ik bij ah kom.

@maritkollau wrote:

hier stonden ze alle 3 nog zal wel kijken van de week als ik bij ah kom.




Oh, dat zou super zijn, bedankt! :slight_smile:



Enne, konijn… ik heb het inderdaad gevraagd hier, maar hier dus helaas alleen nummer 3 nog…

Ja hoor gelukt heb 1 en 2 voor je stonden er hier nog genoeg.pb je adres maar of woon je in de buurt .ik woon in oosterhout nbr halen mag ook,ben doordeweeks thuis aan het werk

Ik pb zo snel mogelijk ff… zit met een enorme ziekenboeg hier en moet nu naar mijn werk… maar komt eraan! Bedankt iig! :slight_smile:

beterschap ze lopen niet weg ik bewaar ze voor je