Vanaf maandag gaat de AH boodschapjes uitdelen voor een mini-winkeltje… Nu gaan we zeker sparen, maar er zijn 51 verschillenden dus de vraag is: wie wil ze straks kwijt cq ruilen? ( want er zullen zeker dubbelen zijn!)
lijken mij ook heel leuk maar mocht ik dubbelen hebben komt het goed vraag me wel af hoe groot ze zijn,mochten ze heel klein zijn dan bewaar ik ze wel voor je.want dan is het gevaarlijk voor mijn oppaskindjes
kan het niet zien op de foto hoe groot ze zijn, maar AH gaat ook een winkeltje verkopen (ben benieuwd of die van hout is of van gewoon karton, dat is namelijk helemaal niets…) dus denk dat het wel redelijk formaat moet zijn :think: Komen trouwens ook kassa’s, boodschappenmandjes, enz. Allemaal voor 125 jaar AH, denk dat dit wel gaat storm lopen
de actie nog niet voorbij zien komen, maar wat een leuke… mini boodschapjes.
Bijna jammer dat we niet naar de AH gaan voor dagelijkse boodschappen .
ik wil ook ruilen als ik dubbelen heb! Vandaag gehoord dat winkel 9 euro kost (dus gok dan van karton, hout kan toch haast niet?) winkelwagentje 13 euro (normaal kinderspeelgoed…)
las het ook van het winkeltje net, dat moet haast wel karton zijn, jammer, jammer… Die ga ik dan dus niet aanschaffen. Maar de boodschapjes gaan we uiteraard wel sparen, die kunnen ook in het keukentje gebruikt worden en dan koop ik evt. wel ergens anders een goedkoop (houten) winkeltje
zijn die boodschapjes ook ergens online te vinden? (pb’tje misschien?)
En winkeltje… das het voordeel van meer kindjes… dat wil ik al tijden in huis, misschien ga ik er zelf wel eentje maken van niet al te dik mdf en (piano)scharnieren zodat die ook makkelijk weg gezet kan worden.
Ga ik wel even bij de Appie kijken voor ideetjes hoe eruit te laten zien .
Je kan er even op googelen, dan vind jje wel een advertentie in een speciaal blad, weet ff niet uit mn hoofd. Staat het winkeltje in, weet niet of de boodschapjes er al in staan ook, maar morgen op AH wel denk ik… Ik werk bij AH, dus krijg er tijsschrift van en het zijn o.a. Mini pindakaas, mini marsje, fruitjes, enz.
Het winkeltje stond in de bonusfolder, die is van karton. Jammer, dan zal het wel niet lang meegaan hier helaas. Ik ga ook zeker sparen voor de boodschapjes, leuke actie!
Ik heb heeeeel veel chocomelk wie wil ruilen???
ik heb nog niets, dus ook niets om te ruilen…
Pooh, ik heb de kaugom dubbel, maar is het een idee een soort lijstje te maken ofzo wie welke heeft/dubbel heeft/zoekt? Ruilen zal meestal via de postnl gaan en je betaald toch verzendkosten, dus 2 of 3 ruilen tegelijkertijd is dan sllimmer denk ik.
op ah/winkeltje met de gebruikelijke voors en nl na ah daar staat de winkel met alle inhoud en nog meer dingetjes
begreep vandaag bij school dat de boodschapjes wel erg mini zijn?
dat zou jammer zijn wil ze hier voor de oppaskids 0-4 sparen,maar dan moet het wel redelijk formaat zijn
@mamaMarije wrote:
begreep vandaag bij school dat de boodschapjes wel erg mini zijn?
ik had een pakje koffie pads, vond het een niks verpakking, dus dacht dat het ging om wat er in zat. Pakje opengemaakt, zat een wit doosje in van 2 cm. Woej. Het ging dus blijkbaar wel om dat zakje dat ik zonder nadenken aan flarden had gescheurd. En had ik het niet gedaan, dan had mijn kind het neem ik aan meteen gedaan.
Dusssss ik ben super-enthousiast…
@fiep klophout wrote:
@mamaMarije wrote:begreep vandaag bij school dat de boodschapjes wel erg mini zijn?
ik had een pakje koffie pads, vond het een niks verpakking, dus dacht dat het ging om wat er in zat. Pakje opengemaakt, zat een wit doosje in van 2 cm. Woej. Het ging dus blijkbaar wel om dat zakje dat ik zonder nadenken aan flarden had gescheurd. En had ik het niet gedaan, dan had mijn kind het neem ik aan meteen gedaan.
Dusssss ik ben super-enthousiast…
Kijk aan zo’n commentaar heb ik genoeg :lol: .
Dank voor deze input Fiep, ik koop wel een keertje bij de kruidvat oid zo’n boodschappenkratje met inhoud voor 5 euro .
het zijn inderdaad geen supergrote boodschapjes maar ach… je krijgt ze gratis toch? Doe toch altijd al de boodschappen bij de AH ( en heb bevriende cassieres, dus af en toe een pakje extra )
@mamaMarije wrote:
zijn die boodschapjes ook ergens online te vinden? (pb’tje misschien?)
En winkeltje… das het voordeel van meer kindjes… dat wil ik al tijden in huis, misschien ga ik er zelf wel eentje maken van niet al te dik mdf en (piano)scharnieren zodat die ook makkelijk weg gezet kan worden.
Ga ik wel even bij de Appie kijken voor ideetjes hoe eruit te laten zien .
Ik kwam eergisteren een vette website tegen!! http://www.ikeahackers.net. Allemaal mensen/projecten die een IKEA meubel als uitgangspunt gebruiken om er iets anders van te maken. Veel ikea ladekastjes e.d. die omgebouwd werden tot keukentje of winkeltje. Misschien heb je er iets aan?
@Cariska wrote:
ik heb nog niets, dus ook niets om te ruilen…
Cariska, wil je met mijn ruilen tzt? Wonen toch in dezelfde stad, wel handig toch? :mrgreen: