Op t cb zagen ze een overduidelijke heupafwijking in t onderzoek. Ik zag t zelf ook heel goed. Ene kant kon minder ver als de andere kant, ongelijke plooien en ene been langer dan de andere.
Nog geen 2 maanden geleden heeft ze (na goed heuponderzoek bij cb bij 3 en 4 maanden) een echo gehad uit voorzorg omdat ze tot 36 weken in stuit heeft gelegen.
We hadden zelf t weekend even t idee dat ze 1 been minder gebruikte, maar vonden toch geen verschil. Toen k dat aangaf kon dat komen door evt afwijking zeiden ze…
Wie heeft dit ook gehad? En hoe kan nu dan toch ineens zo’n duidelijk iets te zien zijn? Volgens de arts heeft de afwijking er dan altijd al gezeten als er een afwijking zou zijn. En kan als ze wat krampachtig zelf anders lag misschien gewoon haar houding op dat moment zo zijn? De huisarts wil haar eerst zelf zien voordat die een verwijzing schrijft voor een foto, dus ben benieuwd.
Ik weet dat dit nog niks zegt, maar beetje balen doe ik wel, na echo en al niks aan de hand en dan nu ineens wel een “fout” beeld. Zou t zo zielig vinden als ze toch nog in een spreidbroek moet…eer dat eens geregeld zou zijn. Ze begint al te kruipen en dan zou ze ineens niets meer kunnen…oh oh dat zal onze dame niet leuk vinden…pittig ding!
Maar goed, wie heeft dit ook meegemaakt? Ik hoop dat er dus niks uit gaat komen, maar ze heeft wel wat onrust veroorzaakt nu hoor, stom cb haha!
Oh heel vervelend die onzekerheid :hug:
Ik weet van n vriedin die dat ook had en die zijn naar de ka geweest en daar bleek toch niets
aan de hand te zijn :thumbup:
Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Heel veel sterkte :-*