Afwijkend baarmoederslijmvlies

Hoi,



Ik ben opzoek naar meiden die net als ik afwijkend baarmoederslijmvlies hebben en daardoor moeite hebben met zwanger worden hebben.



Mijn lief en ik zijn nu ong. 2 jaar bezig en hebben nu 2 iui pogingen gehad zonder resultaat. De volgende poging staat gepland begin 2012.





Groetjes,

Gilliflower.

Bedoel je vijandig baarmoederslijmvlies? Dus dat het slijmvlies de spermacellen dood maakt voordat het op de juiste plek is aangekomen?

Ja dat bedoel ik.

Ik heb dat gehad. Voor het ´maken´ van de oudste hebben wij hulp gehad (laatste iui was het raak, we waren al aangemeld voor ivf). Daarna heeft mijn lichaam het probleem zelf opgelost en werd ik spontaan zwanger. Alsof mijn lichaam toen geleerd had hoe het moest of zo.

Ik vond het toen zo rot dat er over dit probleem zo weinig te vinden en te lezen is en dat er ook zo weinig over bekend is. Je zoekt toch steun en (h)erkenning. De gyn vertelde dat er gewoon niet meer over te vertellen valt dan die paar regeltjes die je overal leest.

Succes met jullie traject, als je meer wilt weten dan lees ik dat wel.

Hallo Dorus



Hebben jullie iui in je eigen cyclus gedaan of heb hulp van hormonen gekregen?

Wij moeten het proberen in de gewone cyclus en misschien gaat het na deze poging met ons besproken worden maar voor nu hopen we natuurlijk dat dat niet meer nodig is.

Gilliflower ik had dat probleem ook. Wij hebben iui gehad met lichte stimulatie (5 dagen clomid in het begin van de cyclus en 1 keer een injectie met pregnyl) en het was de eerste keer raak. Onze dochter is nu 3 maanden.

Hopelijk duurt het bij jou ook niet lang voor je zwanger bent.