hoihoi
Misschien ligt het aan mij maar sinds ik zwanger ben, ben ik af en toe echt afwezig. Ik zat vandaar op een verjaardag maar ik heb geloof ik de helft gemist. Hoort dit er nu ook bij?
groetjes
marlies
Ja ik had dat bij mijn 1e zwangerschap ook, vooral die 1e weken.
Gewoon omdat ik zo vol was van het feit dat ik nu dus echt mama was, ik kon me nergens meer op concentreren en zat vaak voor me uit te dromen op feestjes etc.
Voordeel: je kan van ALLES je hormonen de schuld geven
Vooral het eerste trimester en het laatste had ik er enorm last van.
In het eerste trimester zat mijn hoofd met name bij het feit dat ik hoopte dat alles goed zou gaan. Concentreren was echt niet mogelijk.
In het laatste trimester ging alles ene oor in, andere oor uit. Baaslief had het gelukkig in de gaten en riep wel eens tijdens een vergadering heel subtiel “Oh, ehm, kun je nu even meeluisteren want hier heb ik geen verstand van?” :mrgreen:
Succes ermee in ieder geval!
ja is wel herkenbaar hoor! In het begin omdat er niks meer belangrijk lijkt, het nieuws is zoooo groot en allesomvattend ik kon er ook alleen maar aan denken en mee bezig zijn! En aan het einde ga je ook langzaam aan weer een beetje in je eigen wereldje leven, als voorbereiding op de bevalling…
Het hoort er volgens mij gewoon bij!
Liefs,. M-J
Ik had er bij de eerste ech helemaal geen last van maar bij de 2e, pffff
Vooral aan het eind zat ik echt in mijn eigen wereldje.
Waren we ergens op visite en dan constateerde ik op een gegeven moment
dat ik al een hele tijd geen idee had waar het over ging :oops:
Ik droom soms ook ineens helemaal weg… Heerlijk juist. En inderdaad, heel normaal. Alleen lastig op je werk en als ik vanalles vergeet doordat ik er met mijn gedachten weer eens niet helemaal bij ben :oops: !
hier ook wel lekker wegdromen merk ik… gister vielen zelfs mn ogen dicht…
heel herkenbaar hoor :oops:
:hug: