afvallen

even een vraagje: ik heb in 3 weken tijd 2 keer buikgriep/virus oid gehad en ik kan nog steeds niks eten. Van alles wordt ik beroerd en als ik wel eet, komt het er net zo hard weer uit. Nu ben ik al 4 kilo afgevallen.

iemand enig idee of dit kwaad kan voor het kindje?

ik drink wel, maar moet het eten houden op 3 crackers en een beetje fruit op een dag.

misschien nog iemand tips tegen de misselijkheid

Dokter bellen voor zetpillen… Helpt als een tierelier.

En het zou ook wel kunnen dat je vochttekort hebt, daar zou je bij de drogist wat voor kunnen halen.

:slight_smile:

vooral je vitamines op pijl proberen te houden

en je kindje neemt toch wel wat hij/zij nodig heeft hoor

blijf wel goed drinken dat je niet uitdroogt !

voor de misselijk heid tja das bij iedereen weer anders maar lichte dingen eten en fruit als dat lukt maar dat deed je al dus verder geen tips

misschien iets van yoghurt ofzo!!!

sterkte!

(als je het echt niet vertrouwd gewoon je vk bellen he!)

sennapen: wat voor zetpillen zijn dat dan? paracetamol of iets tegen misselijkheid?

ik ga morgen maar eens bellen. zit nu weer veel te laat op, maar heb het grootste gedeelte van de dag geslapen

Nee ik heb Emesafene gehad… Maar dan zijn geen pillen om te slikken deze moet je rectaal toedienen. Klinkt vies & niet fijn, maar goed het helpt echt enorm. :slight_smile:

dank je, ik zal het eens bij de dokter aankaarten morgen.

gisteren ging het relatief goed, vannacht ging het weer mis en vandaag de hele dag naar gevoeld. dus morgen ga ik maar eens naar de huisarts,

(ik heb een enorme z@k als huisarts, die snap he-le-maal niks van mensen) ik zal hem dat medicijn maar voorleggen, kijken of ik het kan krijgen.

ik heb namelijk ook nog een evenwichtsstoornis, die me af en toe OOK misselijk maakt, daarvoor had ik altij medicijnen ( reisziektetabletten) maar die mag je tijdens de zwnagerschap niet nemen…

ik hoop toch wel dat het virus nu snel klaar is met mij, ik ben wel al lang en breed klaar met hem/haar.het!