hoihoi
er moet echt wat af en nu blijkt er in hardenberg medifast te zitten. Als je daarmee in zee gaat heb je een traject van 10 maanden. De eerste 6 weken maaltijd vervangers en dan weer eten opbouwen en gaan sporten enz. HEt klinkt allemaal geweldig vooral de begeleiding maar het is ook erg duur het gaat rond de 1500 euro kosten.
Wie heeft ervaring met hun en eventuele vergoedingen van het ziekefonds
groetjes
marlies
ik heb er geen ervaring mee maar ik vind het nogal wat geld…
ik ben 8 weken geleden begonnen met behulp van het margriet streep je slank boek. heb er nu tien kilo af en ga vrolijk door!
ziekenfonds gaat dat niet betalen hoor.
Ik heb sanaslank gedaan ben je minder kwijt en ook erg goed! Ik ben er 30 kg mee afgevallen al laat ik het helaas was weer aanlopen :wall: maar goed …
Ik denk dat je beter een dietiste kan betalen die je helpt je eetpatroon aan te passen.
Na al die drankjes ga je toch weer normaal eten en komt het er zo weer aan.
1500 euro :shock: dat zou ik er echt niet voor over hebben! ik ben 42 kilo afgevallen met weight watchers (gewoon online zelf doen) en sonjabakkeren… kost bijna niks extra’s en werkt ook!
wauw wat een geld…
Ik zou toch iets anders zoeken.
bij mij helpt gezond eten en sporten al goed!
ik vind die dieeten echt onzin, sorry.
Je kunt indd dan het beste bij een dietiste lopen, die je helpt je leefwijze te veranderen.
De meeste mensen komen na zo’n soort van (crash)dieet toch weer aan, en dan ook nog zo duur :shock:
Ik ben vorige week met Sonja Bakker begonnen. Werkt erg goed, je hebt duidelijke richtlijnen en je mag alles met mate eten. Niks geen shakes of bepaalde voedselgroepen helemaal weglaten. Er staan soms zelfs frietjes of ijs op het menu. Kosten: het boek en je koopt wat duurdere producten. Afvallen wordt helaas niet vergoed door het ziekenfonds, was het maar zo…
Het gevaar met shakes is dat je net zo hard weer aankomt, als je weer normaal gaat eten. En dan ook nog €1500,- betalen! :shock: