hoi
nog steeds ben ik hier erg misselijk, met als gevolg dat ik afviel in het begin in me zwangerschap maar de laatste maand leekr het beter te gaan en kwam ik ondanks het spugen wel wat aan…
nu sinds ander halve week gaat het spugen weer meer worden en ben ik dus alweer 1,5 kilo kwijt kan dit geen kwaad bedoel dit is de periode dat me kindje toch kwa gewixht zal moeten gaan toe nemen… of pakt het kindje het sowiezo wel?
moet maandag naar de vk… maar was benieuwd wat jullie ervaringen zijn
Wat ik altijd gehoord heb is dat je kindje alles pakt wat er beschikbaar is en dat jij dan pas aan de beurt bent. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even je vk bellen. Desnoods vragen om extra controles.
Sterkte met je misselijkheid :hug:
hey miran
hier ook al behoorlijk wat afgevallen hoor maar vk zei dat ik me daar niet druk om hoefde te maken omdat t kindje toch wel pakt wat het nodig heeft
alleen drinken blijft erg belangrijk en vitamines!!
sterkte :-*
hey,
klopt idd eerste 2 trimesters zei ze dat het geen kwaad kon maar de laatste keer zei ze dus in het laatste trimester moeten we op gaan passen… ben wel benieuwd waarom… ga maandag me vragen vuurtje op tafel leggen bij der hihi
Ben even benieuwd of je het nog gevraagd hebt aan de vk.
En wat ze zei…
Ik ben wel iets aangekomen maar val nu in ook ineens af :?
Niet dat ik het niet kan missen hoor, maar toch…
omdat het bij mij gepaard ging met extreme misselijkheid kon het idd kwaad omdat ik ook me vitamines niet binnen hield door spugen
heeft er tot geleid dat ze ons kindje nu 2 a 3 wkn op groei achterstand schatten heb de 10de nu een echo want me baarmoeder groeit ook niet
ze zei als je gewoon eet en je valt af ist niet erg want dan pakt je baby gewoon veel van je om te groeien
Owh ok ja dat is dan ook weer anders idd!!
Nou je beebje heeft nog even de tijd om de achterstand in te halen toch!?!
Komt vast goed!!
ik ga morgen het ziekenhuis bellen red het niet om te w88 tot de 10de hoor:-( maar idd hopelijk loopt alles los en groeit de beeb prima