Ik heb even een vraagje.
Ik ben bezig met herbalife. Ik heb 6 eetmomenten op een dag en ben dus zeker niet minder gaan eten.
( juist veel meer ) Maar doordat ik nu beter op mijn voeding let val ik dus af.
Ik doe dus geen dieet. Tel ook niet wat ik eet. Maar ik vraag mij toch af of het niet schadelijk is.
Ik ben nu ook in 1 week tijd 1,6 kilo kwijt. Terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. Gewoon 6 x per dag eten. En heel veel water drinken. Zoals normaal.
Weet iemand dit ?
ow voor de duidelijkheid . Ik gebruik geen produkten van ze alleen de chocoladebar :drool:
Maar tel alleen mijn eiwitten wat een verzadigd gevoel geeft.
Maar eet gewoon yoghurt, kwark en veel plantaardige producten o.a sojamelk etc.
Ik heb er geen verstand van hoor, maar het lijkt mij toch echt dat gezond eten (want dat doe je toch eigenlijk gewoon?) en dus afvallen altijd beter is dan ongezond eten alleen maar zodat je op gewicht blijft :shifty:
Ik zou wel ook koolhydraten toevoegen want als ik het goed lees beperk je dat momenteel nogal? Zover ik weet kun je dan ketonen in je lichaam krijgen en dat is geloof ik niet zo goed als je zwanger bent
Ketonen zijn een bepaald type zuur die overblijven wanneer het lichaam een deel van zijn eigen vet verbrandt. Uw lichaam verbrandt vet als het niet genoeg glucose kan krijgen voor de energievoorziening. Wanneer het lichaam te veel vet te snel verbrandt, kunnen er ketonen in uw bloed aanwezig zijn. Ketonen komen vanuit de bloedstroom in de urine terecht.
Dus ik zou gewoon doorgaan zoals je doet maar wel koolhydraten erbij eten, bijv. in de vorm van brood en bijv. aardappels of pasta.
Ook zou ik even in de gaten houden hoe hard je dan afvalt, en desnoods nog wat meer eten, want zoveel afvallen terwijl je zwanger bent is natuurlijk niet zo goed. Soms kun je er niks aan doen, bijv. door overgeven, dan houd het op.
Gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:
Ow maar ik eet gewoon pasta aardappelen en brood hoor. Verleden werk gewoon e stukjes pizza gegeten en toch ben ik 1.6 kilo afgevallen. Ik bel morgen anders de ha. Kijken of zij het zo verstandig vind.
Ik zal het stukje wat jij opheschreven heb mernemeb. Kijken wat ze ervan zeggen.
En normaliter wordt er vet gemeten. Maar dat doen ze bij mij niet omdat je een soort electrische schok krijgt. En die moet ik niet hebben dus weet niet hoe.het zit met vet percentage.
tja bij 2 van de 4 ben ik in het begin ook afgevallen… bij mij dan door gebrek aan eetlust voornamelijk.
Bij de oudste 4 kilo in de eerste weken/maanden en deze zw.schap 2 kilo. En die 2 kilo zitten er sinds deze week weer bij aan…
Op zich is dus iets afvallen in het begin van de zw.schap geen probleem, dat gebeurt best vaak, maar het moet niet de spuigaten uitlopen. Maar ja… als je verder normale hoeveelheden eet en het is gezond spul en uit alle schijven… dan kan je er denk ik ook weinig doen dat je nu afvalt.
ik zou niet bewust gaan lijnen.
Zover ik heb begrepen komen er dan afvalstoffen vrij die in je bloedbaan terecht komen. Gewoon gezond proberen te (blijven) eten.