afvallen en BV

Ik weet dat het niet de juiste combi is, maar gezien mijn gewicht toch echt dusdanig te hoog is bmi 31.2 (bij start, nu al 30.1) wil ik toch echt wat afvallen…



ik ben dus vorige week begonnen met af willen vallen, dat houd in, niet meer/heel weinig snoepen en veeel T drinken, meer niet, ik eet niks minder, maar ben in 1 week wel 3.9 kilo afgevallen, te zot voor woorden lijkt me??? Ik twijfel dan weer, is dat dan wel goed voor de bv, ik zal het, want momenteel drinkt ze nu zo slecht dus begin ik daar dus wel aan te denken en wat is me dan liever he… maar deze verandering lijkt me niet slecht?

Iemand tips?

:-*

het vervelende met afvallen is dat er afvalstofffen ook in je bv komen, daarom zeggen ze dat je niet meer dan een halve kilo per week mag afvallen. Maar bv geven vreet ook energie, daar kun je ook van afvallen. Ik weet wel dat ik bere-honger had altijd, en gaf daar ook aan toe… het was tenslotte voor mijn baby… Heel veel tips heb ik verder niet , maar hou het in de gaten hoor…

De eerste 2/3 weken val je heel snel af. Dit omdat je vochthuishouding dan verandert en je dus vocht verliest. Wacht het nog een paar weken af, dan wordt het mss wel minder per week.



Maar blijf oppassen…de afvalstoffen komen in de bv terecht. Dus misschien toch nog even wachten??



Gr Yvonne

Ja, maar dat is dus het punt, ik lijn niet, ik drink alleen veel, normaal kwam ik nog niet aan de liter en nu 3/3.5 liter, zou het niet gewoon vocht kunnen zijn? Mijn stoelgang kwam ook wel erg op gang om het gezellig te houden en het snoepen is niet meer, dat zijn mi geen slecht “lijn” veranderingen toch? Dat is toch juist “gezond”?



Ik vond het naast een beetje vreemd/eng toch ook stiekum wel leuk :oops: zou zou ik over 3 weken op mijn streef zitten :mrgreen: maar dat zal vast niet, want dan is er echt iets mis in mijn lijf, ik wacht as zaterdag gewoon eventjes af.



Lys is trouwens al wel ruim een jaar geweest nu, in hoeverre kan ze dan nog last hebben van die afvalstoffen? Of is dat altijd?

:-*

Volgens mij altijd. (Maar dat kan ik ook mis hebben )Want volgens mij komen de afvalstoffen altijd in de borstvoeding. Ze zal er nu misschien wel minder last van hebben dan toen ze nog een maand oud was bv. Maar het blijven exta afvalstoffen die haar lichaam krijgen te verwerken.

Maar ik kan het mis hebben hoor :wink: Zoveel verstand heb ik er niet van :smiley:



maar als je goed eet en je valt dan af, dan is dat geen probleem. Als het mar niet zo snel blijft gaan.



Als je nu ineens meer drinkt kan het heel goed vocht zijn. Als je te weinig drinkt houd je lichaam namelijk vocht vast. En doordat je wat meer bent gaan drinken, laat het lichaam dat vocht weer los.



Niet te druk over maken en gewoon afwachten. Het is i.i.g. wel mooi meegenomen idd. :thumbup: :smiley:

Ik heb het ook hoor Annet,zo snel ik niet snoep en meer drink dan ik al doe gaat het nu in heel rap tempo.

Nu denk ik dat ze zo groot zijn dat het niet vreselijk slecht is… :think:

Ook heb ik het idee dat sinds een paar maanden de bv juist meer ‘‘wegvreet’’ van mijn reserves dus dat ik daardoor ook afval.

Ik moet juist niet afvallen nu dus eet me weer suf :roll:

Maar het lijkt mij uds dat de afvalstoffen nu via een andere ‘‘gezellige’’ weg :lol: je lijf verlaten en dat het met de bv wel goed zit… :think:

dat hoop ik wel, wat ik al zei, dat doet het goed momenteel, een beetje tè goed 8)

Gisteravond en vanochtend had ze in elk geval wel weer goed gedronken, links (.) was echt not done… die wil ze dus echt niet meer, misschien “leeg”? of in elk geval niet genoeg of niet lekker genoeg, rechts (.) doet het nog prima :thumbup:

Misschien dat dat wel scheelt bij mij dan? dat het toch nog veel energie vreet? meer als ik denk? ik snoepte nml best veel, maar was in ruim 7 mnd slecht 1 kilo zwaarder geworden.

ik wacht zaterdag nog maar es rustig af, in elk geval bedankt voor het meedenken!

:-*