Mijn kleine moppie heeft volgens de HA aften…Haar hele mondje zit eronder, en ze is er duidelijk ziek van…Heeft koorts is hangerig, en kauwt als een gek op haar vingertjes…Kwijlt alles bij elkaar, en wordt weer wakker snachts…Schijnbaar gebeurd dit wel eens wanneer ze ene lage weerstand hebben
Dat gene wat ik tegenkom als hulpmiddel bij aften mag alleen gebruikt worden bij kinderen ouder dan 6 jaar…
Zijn er kokkers, die nog een tip hebben tegen Aften? Wellicht een oud huishoudelijk middeltje? :think:
Max heeft het ook gehad toen hij een baby was. Ongeveer 8 jaar geleden dus :?
Ik heb toen van de huisarts een soort gel gekregen wat het zou moeten verzachten maar (zelf uitgeprobeerd ) het verdooft de mond nogal waardoor hij helemaal niet meer wilde drinken. Wat wel hielp was ijs. Ijsblokjes en waterijs hebben wij toen gebruikt. ( hij kreeg al wel vaste hapjes maar was nog geen jaar)
Ik kan het me nog goed herinneren want ik vond het echt mega zielig. Dikke knuffel voor jullie :hug: :hug:
Spoelen met salie thee. Niet lekker maar werkt wel.
Maar of een kindje salie thee lust weet ik dan weer niet, want tis nogal bitter :think:
Nouik heb het zelf een paar jaar terug gehad en geen goed werkend middeltje van de dokter gehad. Er is nagnoeg niks tegen te doen.
Ik kreeg iets waarmee ik ze moest aanstippen waardoor ze minder
zeer zouden moeten doen. Tja…werkte niet echt.
(was ook bij de apotheek/drogist te koop)
Had je de dokter nog gevraagd om een goed werkend middeltje?
Wessel heeft ook heel zijn mond vol gehad, en hij had daarnaast ook nog spruw. Ik heb toen ook een gel gekregen (lidocaine) dit verdoofd de boel behoorlijk. Ik gaf het net voor een voeding, en dan wou hij tenminste wel uit de borst drinken.
Sterkte, voor je moppie, het is zo pijnlijk! :hug:
Ze doet haar mond dus echt absoluut niet open…alleen om een rietje voor een slokje drinken…He het vanmiddag nog geprobeerd maar dan bijt ze gwoon in me vingers …
Ik kon wel wat krijgen vd HA, maar aangezien ze haar mondje echt voor niks open doet wil ik dat gevecht niet aan gaan…Vindt het zo zielug…Ben de hele dag al in de weer met koyude washandjes, met stukjes gecrushed ijs erin…
Dat salie thee ga ik iig eens proberen morgen!!